Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare evenimente


Detaliu pentru invitatia numarul 320004
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Oradea
Numar invitatie: 320004/09.02.2012
Denumire contract: Servicii de organizare evenimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Oradea, Registratura, str. Universitatii nr.1, loc. Oradea, Jud. Bihor, Romania, cod postal: 410087, telefon: +40 259408751, fax: +40 259408751, persoana de contact: Radu Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Oradea, Directia General Administrativa, Biroul Licitatii, str. Universitatii nr.1, loc. Oradea, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare evenimente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de organizare evenimente, Materiale publicitare, Servicii de publicitate, Servicii de interpretariat
II.1.6) CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pt. Lot 1 - 250 ron, Pt. Lot 2 ? 600 ron, Pt. Lot 3 ? 350 ron, Pt. Lot 4 ? 340 ron, Pt. Lot 5 ? 310 ron.
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDocumente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 Certificat constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani pentru minim un contract similar de valoare minima 123270 lei, sau cel mult a 3(trei) contracte de servicii de natura similara a caror valoare cumulata sa fie de123270 lei. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si financiara prin sustinere, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. Formularul va fi prezentat si de persoana care acorda sustinerea.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Se vor prezenta lista cu personalul implicat in prestarea serviciilor specifice contractului. Se solicita implicarea unui numar de minim 4 ospatari pentru desfasurarea evenimentului pentru care se vor prezenta CV-urile insotite 1.Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).2. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al sigurantei alimentului, respectiv ISO 22000 (HACCP) sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (HURO/0802/100_AF, POSDRU/90/2.1/S/64150 ID 64150, HURO 0901/277/2.2.2/2011, POSDRU/109/2.1/G/82033)
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer