Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 346447
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 346447/09.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3180336, fax: +40 3180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Sectoului 3 intentioneaza sa organizeze 42 spectacole de muzica clasica, in aer liber, in perioada mai- septembrie 2013. Obiectivul urmarit este asigurarea echipamentelor scenotehnice, de sunet si lumini, ptr.desfasurarea spectacolelor de muzica clasica.
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.670, 00 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor specificata in Invitatia de participare din SEAP. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.835, 00 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de deschidere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform prevederilor art. 90, alin(1) din H.G. nr.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din H.G. nr. 925/2006.Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare si, dupa caz, sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin(2) din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratii privind situatia personala a operatorului economic, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: ROBERT SORIN NEGOITA; MITACHE CONSTANTIN;TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN; OCTAVIAN GHETU; AVRAMESCU CAMELIA; OLGA COJOCARU; RALUCA STAN; RAZVAN PARVU; CALINA SORESCU; SILVIU SOROCEANU; ROXANA CIRSTEA; IRINA GINA SOROCEANU; CORALIA FILIP; MARIA DRAGHICI; PLACINTE NICOLETA; OLIMPIA STANCA; EMILIA CARABULEA; MARIUS POPESCU; MATEI MIOARA; BARBU HRISCU COSMIN. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca sia indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Fiecare document se va depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.Fiecare document se va depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, la 30/06/2012, vizat si inregistrat de organele competenteOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.se poate depune in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin un certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor cheie responsabile pentru indeplinirea contractului (actele doveditoare privind absolvirea studiilor necesare calificarilor solicitate, CV-uri ale persoanelor responsabile si declaratiile de disponibilitate ale acestora), Personal de specialitate: a) Light designer;b) Tehnician sunet;c)Tehnician lumini;d) Acustician;e) Electrician;, Informatii privind subcontractantii - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., Informatii privind asocierea Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati completat, insotita si de Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul) Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Toate documentele prezentate vor fi insotite de traduceri in limba romana, autorizate si legalizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer