Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare evenimente


Detaliu pentru invitatia numarul 352669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Oradea
Numar invitatie: 352669/14.08.2013
Denumire contract: Servicii de organizare evenimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 359816399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare evenimente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii organizare evenimente
II.1.6) CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare.: 1900 RON, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei, ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform (Formular nr.13.) Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; scrisoarea de garantie se va depune in original conform (Formularul nr 14), Sectiunea III -Formulare sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea , CIF4287939; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00); Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dupa ce dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele(Formular 15) sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie. Retinerea garantiei se face numai in urma notificarii in prealabil a contractantului, conform prevederilor art 91 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru Persoane juridice/fizice romane1. Declaratie privind eligibilitatea ( Formular 1) Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie pe proprie raspundere (Formular 2 )Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele: In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere (Formular 3).In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.691: (Formular 4)- Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.691 din OUG nr.34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69ยน lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Conform prevederilor art. 13 din L. 279/2011 declaratia va prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Sorin ROTOIU - presedinte in comisia de evaluare, Adrian NICULA - membru in comisia de evaluare, Viktor Ferenc - membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte Svetozar GARAI- membru de rezerva in comisia de evaluare, Cezar PONTOS? membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de servicii: Reprezentantul legal al autoritatii contractante: RECTOR: Prof. univ. dr. ing. Constantin BUNGAU -DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea GORDAN-DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Crina Maria GHERLEA, Avizat ? Juridic ?Jr.Claudia CHEREGI.Informatii generale privind ofertantulFormularul ?Informatii generale? anexat (In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sisustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin rezentarea unui angajament ferm al persoanei respective si completarea formularului ?Informatii generale? (Formularul 5)Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie legalizata sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul de specialitate implicat, Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/ contracte/ procese verbale de receptie care cumulate vor confirma lista prestarilor de servicii similare in valoare de minim25000 lei.Valorile vor fi exprimate lei, daca este cazul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv. Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Informatii privind asocierea.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele privind situatia personala mentionate la cap. III.2.1 trebuie demonstrate de fiecare asociat , iar situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer