Achizitie publica - SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE, CONFERINTE DE PRESA SI DE DISEMINARE
Detaliu pentru invitatia numarul 319918
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319918/03.02.2012
Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE, CONFERINTE DE PRESA SI DE DISEMINARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Comunelor din RomaniaCod fiscal: 10747683, Adresa: Str. Vlad Tepes nr. 18, Vulcana-Bai, Telefon: 0345 230 890, Fax: 0245 230 904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Gheorghe Magheru, nr.28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, telefon: +40 0723152010, fax: +040 0378104254, persoana de contact: Alexandra HANU, Carmen POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Gheorghe Magheru nr 28-30, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (organizatie profesionala non profit)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE, CONFERINTE DE PRESA SI DE DISEMINARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE, CONFERINTE DE PRESA SI DE DISEMINARE-Proiectul ?COMPETENT ? Activitati inovatoare in vederea imbunatatirii accesului si participarii grupurilor vulnerabile pe piata muncii , ,POSDRU/96/6.2/S/62934?, va fi implementat la nivel multiregional, in 35 comune din sapte judete: Cluj, Constanta, Dolj, Dambovita, Ialomita, Neamt si Olt
II.1.6) CPV: 55120000-7 - Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2140 LEI, fara TVA, valab 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor va fi constituita prin: - OP in contul RO92BRDE445SV30486384450 este obligatorie mentionarea nr procedurii pentru care se constituie. - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante. - orice alt Instrument de garantare Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AUTORITATEA CONTRACTANTA are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea Garantiei in baza cererii depuse conform form. M
Garantie de buna executie
5%, fara TVA, din valoarea contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. ? in original; 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform ordinului ANRMAP 314/2010 ?formular A2- in original 3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A3 din Sectiunea Formulare. ? in original; 4. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modif ulterioare Se va completa Formularul nr. 9 din sectiunea Formulare - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Emil DRAGHICI, Bianca ENESCU, Alexandra HANU, Carmen POPESCU ? In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant). 5. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr.925/2006, art 11 alin 5, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta formularul 10. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta insotit traducerea autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. ISO 9001:2008, la prestatorul de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se obtine gratuit pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 19:11