Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare evenimente culturale in cadrul proiectului ?Legendele Tarii Barsei. Promovarea potentialului turistic al Tarii Barsei?


Detaliu pentru invitatia numarul 321829
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA METROPOLITANA PENTRU DEZVOLTARE DURABILA BRASOV
Numar invitatie: 321829/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de organizare evenimente culturale in cadrul proiectului ?Legendele Tarii Barsei. Promovarea potentialului turistic al Tarii Barsei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA METROPOLITANA PENTRU DEZVOLTARE DURABILA BRASOVCod fiscal: 18308578, Adresa: Bd. Eroilor , nr. 8, Brasov, Telefon: 0268 547616, Fax: 0268 547676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Eroilor , nr. 8, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547616, fax: +40 268547676, persoana de contact: SORIN GANEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare intercomunitara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare evenimente culturale in cadrul proiectului ?Legendele Tarii Barsei. Promovarea potentialului turistic al Tarii Barsei?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractul consta in prestarea serviciilor de organizare a unei serii de 15 evenimente ?Legendele Tarii Barsei? in cadrul proiectului?Legendele Tarii Barsei. Promovarea potentialului turistic al Tarii Barsei?. Evenimentele se vor derula in fiecare din cele 15 localitati ale zonei metropolitane: Brasov, Codlea, Predeal, Rasnov, Ghimbav, Sacele, Bod, Halchiu, Sanpetru, Harman, Prejmer, Tarlungeni, Crizbav, Vulcan, Cristian.Serviciile prestate in baza contractului vor presupune: - Realizarea standului Agentiei Metropolitane pentru Dezvoltare Durabila Brasov la fiecare din cele 15 evenimente- Asigurarea dotarilor si mobilierului aferent standului- Branding specific al standului pentru fiecare eveniment, constand in realizarea unei reprezentari miniaturale a unui obiectiv de patrimoniu cultural-istoric din fiecare localitate- Organizarea unui program cultural artistic cu specific popular/medieval in cadrul fiecarui eveniment- Prezentarea scenica a unei legende locale in cadrul fiecarui eveniment- Asigurarea scenei, a instalatiei de sunet si lumini pentru programul cultural artistic si punerea in scena a legendei locale- Demonstratie de mestesuguri traditionale in cadrul fiecarui eveniment- Demonstratie de gastronomie traditionala in cadrul fiecarui eveniment- Furnizarea unui numar de 2 costume populare/de epoca pentru personalul Agentiei Metropolitane Brasov, participant la eveniment- Asigurarea personalului propriu pentru organizarea si derularea evenimentelor
II.1.6) CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.200, 00 RON, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului (redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de I.M.M. ? Formularul M), conform prevederilor Legii nr.346/2004.Forma de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, (pentru scrisoarea de garantie ofertantii pot utiliza Formularul N) sau virament bancar in contul RO02BRDE080SV65555400800, deschis la BRD-GSG, filiala Muresenilor, Brasov, pentru suma de 7.200, 00 lei.In acest caz, ofertantul va face dovada garantiei de participare prin prezentarea unei copii a ordinului de plata vizat de catre banca si a extrasului de cont care sa ateste faptul ca suma reprezentand garantia de participare a fost virata in contul Municipiului SacelePerioada de de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zileIn masura in care CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.600, 00 RONOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si in cuantumul solicitat prin fisa de date a achizitiei vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie solicitate este de 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari sau? Depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoria Municipiului Brasov. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 10 (zece) zile lucratoare de la semnarea contractului, in contul de disponibil va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Contului de garantie i se aplica toate dispozitiile art. 90, alin 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? completare formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? completare formular B? Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificat emis de Serviciul Public Local de Impozite si Taxe care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie!Din certificatele solicitate trebuie sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, respectiv lipsa datoriilor ofertantului la bugetul general consolidat si bugetul local.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: - Completarea Formularului Cprivind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular D) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Cerinta nr. 5Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de intereseModalitatea de indeplinire: - Completarea Formularului E ? Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de intereseAtentie!Ofertantul / Candidatul / Ofertantulasociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - DAVID DRAGOS FLORIN ? Director General si presedinte al comisiei de evaluare- BRASOVEANU IOANA GABRIELA ? Consilier Juridic si membru al comisiei de evaluare- DUMITRESCU ALEXANDRA ? Economist si membru al comisiei de evaluare Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul trebuie sa fie abilitat sa desfasoare activitati economice de natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (in obiectul de activitate principal si/sau secundar).Cerinta minima obligatorie: ? Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Atentie!Anterior transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentul depus in oferta.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorii economici din afara Romaniei vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.- date referitoare la cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a lua in considerare anul in curs (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare)Echivalentul in euro al valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Media cifrei de afaceri a ofertantului aferenta celor trei ani trebuie sa fie de cel putin 300.000 RON (redusa cu 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM)- Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente, in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraOfertantul va face dovada ca a finalizat cu succes cel putin 1 contract similar avand ca obiect prestarea de servicii de organizare evenimente cu o valoare de 180.000 RON., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul calificat de specialitate- Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului de specialitate de care dispune pentru indeplinirea contractului. Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privindpersonalul de specialitate implicat in executarea contractului: ? Un manager evenimenteCerinte: - Studii superioare- Experienta profesionala specifica in calitate de coordonator pentru cel putin un eveniment cultural-artistic? Un prezentator evenimenteCerinte: - Studii superioare- Experienta profesionala specifica in calitate de prezentator pentru cel putin un eveniment cultural-artisticFoarte important!Un expert poate cumula mai multe din pozitiile mentionate mai sus cu conditia indeplinirii cerintelor pentru fiecare dintre pozitiile detinute., Cerinta nr. 3Informatii privind echipamentele si dotarile de specialitate aflate la dispozitia ofertantuluiSe solicita exclusiv completarea formularelor I si I.1
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica - Durata propusa a programului cultural artistic
20
Descriere: Pentru cea mai lunga durata propusa se acorda punctajul maxim respectiv 20 puncte; pentru alta durata punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn = (D n / D max)*20 Unde. Pn = punctajul ofertantului ?n? Dn = durata propusa de ofertantul ?n? Dmax = durata maxima propusa pentru programul cultural artistic. Ofertantii vor preciza expres durata propusa pentru programul cultural-artistic, exprimata in minute. Durata programului va fi identica pentru toate cele 15 evenimente. Ofertantii vor avea in vedere faptul ca durata minima admisa pentru programul cultural-artistic este de 30 minute (1/2 ore). Durata maxima admisa pentru programul cultural-artistic este de 120 minute (2 ore). Ofertele care prezinta o durata mai mica de 30 minute (1/2 ore) vor fi declarate neconforme. Ofertele care prezinta o durata mai mare de120 minute (2 ore) nu vor fi punctate suplimentar. Incazul acestor oferte, durata propusa se va considera ca este de 120 minute (2 ore)
Propunerea tehnica - Durata propusa pentru demonstratia de mestesuguri traditionale
20
Descriere: Pentru cea mai lunga durata se acorda20 puncte; pentru alta durata punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn = (D n / D max)*20 Unde Pn = punctajul ofertantului ?n? Dn = durata propusa de ofertantul ?n? Dmax = durata maxima propusa Ofertantii vor preciza expres durata propusa pentru demonstratia de mestesuguri traditionale, exprimata in minute. Durata demonstratiei va fi identica pentru toate cele 15 evenimente. Durata minima admisa pentru demonstratia de mestesuguri traditionale este de 120 minute (2 ore). Durata maxima admisa pentru demonstratia demestesuguri traditionale este de 480 minute (8 ore). Ofertele care prezinta o durata a demonstratiei de mestesuguri traditionale mai mica de 120 minute (2 ore) vor fi declarate neconforme. Ofertele care prezinta o durata a demonstratiei de mestesuguri traditionale mai mare de480 minute (8 ore) nu vor fi punctate suplimentar. Incazul acestor oferte, durata propusa se va considera ca este de 480 minute (8 ore)
Propunerea tehnica - Durata propusa pentru demonstratia de gastronomie traditionala
20
Descriere: Pentru cea mai lunga durata se acorda 20 puncte; pentru alta durata punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn = (D n / D max)*20 Unde. Pn = punctajul ofertantului ?n? Dn = durata propusa de ofertantul ?n? Dmax = durata maxima propusa pentru demonstratia de gastronomie traditionala. Ofertantii vor preciza expres durata propusa pentru demonstratia de gastronomie, exprimata in minute. Durata demonstratiei va fi identica pentru toate cele 15 evenimente.Durata minima admisa pentru demonstratia gastronomica este de 120 minute (2 ore). Durata maxima admisa pentru demonstratia gastronomica este de 480 minute (8 ore). Ofertele care prezinta o durata a demonstratiei gastronomice mai mica de 120 minute (2 ore) vor fi declarate neconforme. Ofertele care prezinta o durata a demonstratiei gastronomice mai mare de480 minute (8 ore) nu vor fi punctate suplimentar. Incazul acestor oferte, durata propusa se va considera ca este de 480 minute (8 ore)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer