Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare evenimente in vederea implementarii proiectului ?Eficientizarea activitatilor de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale?


Detaliu pentru invitatia numarul 342631
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL CONCURENTEI
Numar invitatie: 342631/12.02.2013
Denumire contract: Servicii de organizare evenimente in vederea implementarii proiectului ?Eficientizarea activitatilor de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054592, fax: +40 214054556, Casa Presei Libere, corp D1, Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054592, fax: +40 214054556, Casa Presei Libere, Corp B3, Et.5, Secretariatul General
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asiguraprotectia, mentinereasi stimularea concurentei si a unui mediuconcurential normal, in vederea promovarii intereselor consumatorilor.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare evenimente in vederea implementarii proiectului ?Eficientizarea activitatilor de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de organizare evenimente in cadrul proiectului ?Eficientizarea activitatilor de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale? cod SMIS39072
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 3.780 lei; Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe linga cele stipulate in mod expres la art.86 din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.Formular nr.10
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui, cf. art. 90 din H.G. 925/2006, fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( FORMULAR 11) care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB;fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la DTCPMB. Operatorul economic castigator trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de 10 zile de la semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa FORMULARUL nr.3- cerinta obligatorie. 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-cerinta obligatorie -Se va completa FORMULARUL nr.4.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, la bugetul local si nici la bigetul general consolidat.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata "conform cu originalul"semnate si stampilate pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/2006. 3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se va completa FORMULARUL nr.12.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu? presedinte, Vasile Seclaman? secretar general, Oana Neg? responsabil proiect, Daria Dragut? asistent responsabil proiect, Horia Grigoras? responsabil financiar, Luminita Popa? expert resurse umane, Tatiana Hategan? expert achizitii publice; 4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.5;5)Se va prezenta certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-se va completa formularul nr.13; Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului , sau echivalent , din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Se va prezenta original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate pe fiecare pagina.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate cutraducere legalizata in limba romana.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privindmedia cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, 2009, 2010, 2011.se va folosi cursul mediu de referinta leu/euro comunicat de BNR, astfel: 2009-4, 2282;an 2010-4, 2848; 2011-Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri, pe ultimii trei ani, de cel putin 350.000, 00 lei - In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri, solicitata mai sus, poate fi redusa la jumatate.Pentru demostrarea incadrarii in categoria IMM, ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratie pe propria raspundere, a reprezentantului legal, privind incadrarea in categoria IMM., Cerinta nr.2Prezentarea bilantului contabilpe ultimi trei ani financiari: 31.12. 2009, 31.12. 2010 si 31.12.2011, avizate si inregistrate de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ? Declaratie privind efectivele medii anuale, ale personalului angajat si al personalului de conducere, pe ultimii trei ani., Cerinta nr.2 - Experienta similaraSe solicita prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii trei ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza unuia sau a maximum patru contracte, a prestat in ultimii trei ani servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 175.000 lei fara TVAFormularul completat trebuie insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor din contractele mentionate in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte indeplinirea conditiilor de mai sus si faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale. Aceste documente trebuieprezentate in limba romana sau insotite de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: Conditiile pot fi indeplinite cumulativ de un singur contract. In cazul unei oferte depuse in asociere, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului ( prin cumul) cf.art.190 alin.3Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer