Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI POSDRU/81/3.2/S/59497


Detaliu pentru invitatia numarul 345102
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea de Imunologie din Romania
Numar invitatie: 345102/13.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI POSDRU/81/3.2/S/59497
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea de Imunologie din RomaniaCod fiscal: 13689757, Adresa: Splaiul Independentei nr. 103, Bucuresti, Telefon: +40 213069319, Fax: +40 213069319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei nr. 103, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069319, fax: +40 213069319, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea de Imunologie din Romania tel: 021/5287251, fax: 021/5287298, ? adresa: Splaiul Independentei nr. 103, Pavilion A, et. 6, camera 619, sectorul 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI POSDRU/81/3.2/S/59497
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI POSDRU/81/3.2/S/59497 - organizarea cursurilor de formare si a atelierelor de lucru in cadrul activitatilor A1.8, A1.9, A2.12, si A3.2 din cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 437, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8700 ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, egala cu 3 luni, fata de termenul limita de primire a ofertelor. Data la care se face echivalentul din lei in euro, este data publicarii invitatiei de participare. Cursul care se va lua in calcul, va fi cursul de referinta al BNR din data publicari invitatiei de participare.Conform art 86 HG 925/2006(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Contul: RO32RNCB0081119039770002- BCR Sucursala Izvor
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant.Declaratie de eligibilitate?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordin 314/12.10.2010.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in cadrul SIR in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cristea Victor, Calugaru Ana, Chiriac Ancuta, Gica Ecaterina, Isvoranu Gheorghita, Proteasa Doina, Stanila Andrei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/Altele echivalente VALABIL LA DATA DEPUNERII OFERTELOR. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate si obiectul care face subiectul prezentei achizitii.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate? Fisa informatii generale si centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului ? in original. Nivel minim obligatoriu: media cifrei de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie 850.000 LEISolicitam copie dupa bilantul fiecarui an la care se face referire -in copie conforma cu originalulIn cazul in care candidatura este depusa de o asociere sau un consortiu, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere / consortiu in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatiei sau consortiului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare membru al consortiului / asocierii, semnate de reprezentantii legali ai fiecaruia, inclusiv de liderul consortiului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Formular ?Experienta similara?; b) Formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?;Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a incheiat, in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei) minim 1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale, avand ca obiect servicii similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (organizare evenimente), a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat (2 experti evenimente).- cerinte de calificare pentru expertii evenimente: ? studii superioare de lunga durata? experienta generala de minim 5 ani experienta specifica de minim 3 ani in organizare de evenimente.- documente solicitate: CV si documente doveditoare care sa cerifice indeplinirea criteriilor de calificare solicitate (copii conforme cu originalul ale actelor de studii/certificate/similar, adeverinte/contracte/recomandari de la angajatori/beneficiari de servicii sau similar ? certificat ISO 9001/echivalent de la ofertant;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
21.43
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat respectiv 30 de puncte;
Termenul de e?alonare al pla?ilor
14.29
Descriere: Prin termenul de esalonare a platilor se intelege perioada maxima acceptata de prestator intre data receptiei serviciilor si data efectuarii platii. Ofertantii vor indica in cadrul ofertei financiare termenul de esalonare a platilor.
Numarul de riscuri identificate ce pot afecta derularea contractului ?i propuneri de minimizare a acestora
14.29
Descriere: - se vor prezenta toate riscurile ?i solu?iile de minimizare/eliminare a acestora privind executia activitatilor necesare pentru realizarea obiectivelor si rezultatelor proiectului, asa cum sunt analizate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri identificate de catre toti ofertantii din cadrul procedurii de atribuire
Termenul de mobilizare a resurselor (umane si materiale), calculat de la data transmiterii unei solicitari scrise din partea achizitorului
14.29
Descriere: - termenul de mobilizare a resurselor umane si si materiale (calculat de la data transmiterii unei solicitari scrise din partea Autoritatii contractante) in vederea obtinerii timpului minim de reactie din partea Prestatorului pentru realizarea activitatilor propuse si pentru solutionarea problemelor care pot aparea pe parcursul derularii acestora
Numarul facilitatilor suport (backstopping ? servicii de asistenta logistica, administrativa etc) pe care ofertantul le pune la dispozitie in scopul realizarii activitatilor propuse
7.14
Descriere: - se vor contabiliza toate facilitatile suport (resurse tehnice, backstopping, logistice, administrative etc) puse la dispozitia Autoritatii contractante pentru realizareaactivitatilor propuse, asa cum au fost acestea prezentate de fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice, in vederea obtinerii numarului maxim de facilitati suport pentru realizarea activitatilor (in mod suplimentar fata de cerintele caietului de sarcini)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer