Achizitie publica - servicii de organizare evenimente si servicii de audit in cadrul proiectului cu titlul ?Centrul pentru Promovarea Drepturilor Omului in Institutiile de Ordine si Siguranta Publica ? C.P.D.O.? Cod SMIS 23120
Detaliu pentru invitatia numarul 343164
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343164/25.02.2013
Denumire contract: servicii de organizare evenimente si servicii de audit in cadrul proiectului cu titlul ?Centrul pentru Promovarea DrepturilorOmului in Institutiile de Ordine si Siguranta Publica ? C.P.D.O.? Cod SMIS 23120
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Politie Alexandru Ioan Cuza BucurestiCod fiscal: 4266472, Adresa: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213175523, Fax: 0213114814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de organizare evenimente si servicii de audit in cadrul proiectului cu titlul ?Centrul pentru Promovarea DrepturilorOmului in Institutiile de Ordine si Siguranta Publica ? C.P.D.O.? Cod SMIS 23120
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de organizare evenimente si servicii de audit in cadrul proiectului cu titlul ?Centrul pentru Promovarea DrepturilorOmului in Institutiile de Ordine si Siguranta Publica ? C.P.D.O.? Cod SMIS 23120
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de maxim 2% din valoarea fara TVA a fiecarui lot, perioada de valabilitate fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt si va fi constituita conform art. 86 din H.G. 925/2006. Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Contul Academiei de Politie ?Alexandru Ioan Cuza? esteRO19TREZ7015005XXX000148, deschis la Trezoreria sector 1, cod fiscal 4266472. Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Valoarea garantei de buna executie reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HGR 925/2006: (1) Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.(2) Cand valoarea ctr. este redusa autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unorsume in numerar.(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Intrucat autoritateacontractanta are calitate de autoritate publica, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului sector 1, un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante conf. HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 1 dinSectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 2 dinSectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala. Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 10 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Rectorul Academiei chestor dr. GHEORGHE POPA, prorector cms. sef PRUNA STEFAN, prorector cms. sef GHINEA NICOLAE, decan cms. sef IACOB ADRIAN, director gen. adm. cms.sef dr.CONSTANTIN ROTARU, contabil sef cms. sef DOBRICA MARIA SANDA, cms.sef TICAL GEORGE Director adj. CNAI ; imputernicit sef serviciu implementare insp. pr. COJANU TOMA COSMIN, sef birou achizitii cms. sef ALDEA SERGIU, insp. pr. IONITA VIOREL, insp. IONASCU PETRE, insp. pr. TIMBUS CRISTIAN, insp. BANCILA ADRIAN, cms. TULINESCU DAN, ag.sef adj. DUMITRU ALEXANDRA LACRAMIOARA. Cerinta nr. 1Certificat constatator- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile reale la data limita de depunere a ofertelor, astfel: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate deplata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana .Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire i se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 14:15