Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ORGANIZARE FESTIVAL IN CADRUL PROIECTULUI ,,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??


Detaliu pentru invitatia numarul 333792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 333792/16.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE FESTIVALIN CADRUL PROIECTULUI, ,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: Draghici Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE FESTIVALIN CADRUL PROIECTULUI, ,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se doreste achizitionarea de servicii pentru organizarea unui festival al vinului intitulat Festivin Nobiliar, in municipiul Dragasani, in cadrul proiectului Promovarea potentialului turistic al municipiului Dragasani prin organizarea festivalului anual al vinului " FESTIVIN NOBILIAR".
II.1.6) CPV: 79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda Xnu?-cuantumul garantiei de participare este 4.300, 00 lei , 2 % din valoarea estimata, fara TVA;
-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 din H. G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania(completare Formular nr.16);2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante;4. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante cu confirmarea intrarii in cont a garantiei la data deschiderii ofertelorCont virare garantie de participare: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executieda Xnu?Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)SolicitatXNesolicitat? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: completare si prezentare Formular nr. 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSolicitatXNesolicitat? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: completare si prezentare Formular nr. 2Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitatXNesolicitat? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: completare si prezentare Formular nr. 3Cerinta nr. 4Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de statSolicitatXNesolicitat?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Cerinta nr. 5Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul localSolicitatXNesolicitat?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSolicitatXNesolicitat?. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: completare si prezentare Formular nr. 4Cerinta nr.7Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSolicitatXNesolicitat?. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: completare si prezentare Formular nr. 5.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. SandaAdrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Costeanu Mihai- referent de specialitate9. Stancu Gabriela ? inspector specialitate10. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic11. Mihalache Mariana-cons. Juridic12. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneSolicitatXNesolicitat?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineSolicitatXNesolicitat?. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizateToate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la data deschiderii ofertelor.III.2.2) Capacitatea economica si financiaraNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Informatii privindcifra de afaceriSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: se solicita completare si prezentare Formular nr. 6 ? Informatii generale-cifra de afaceri care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani;
- media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani sa nu fie sub 420.000 lei;
- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.- (http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspxCerinta nr. 2Informatii privind bilanturile contabileSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: - copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competenteIII.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionalaNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte minime obligatorii: se vorprezenta urmatoarele informatii: 1.Lista principalelorprestaride serviciiin ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va completa si prezenta Formularul nr. 7 si anexa acestuia;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul nr. 8 ?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de servicii similare;3. Prezentarea a unu sau mai multe contracte cu servicii similare, insotite dedocumente constatatoare/ recomandari din partea beneficiarilor, care sa contina date despre: numele beneficiarului, numele serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, valoarea contractului de servicii.4.Valoarea cumulata acontractelor sa fie de minim 200.000 lei fara TVA5.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciului, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.-se va completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa acestuia.Cerinta nr. 2Informatii privind personalulSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: -se va completa si prezenta Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personaluldirect responsabil cu indeplinirea contractuluiSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Se va completa si prezenta o lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului-Formularul nr. 11Echipa Prestatorului va include in mod obligatoriu urmatoarele posturi (experienta in domeniu va fi dovedita prin CV-uri corespunzatoare): Personal minim necesar- un coordonator de proiect/contract- expert marketing si /sau PR- specialist in evenimente si conferinte- consultant de afaceri/ marketing cu experienta- personal administrativ (asistent coordonator, promoter, personal tehnic, etc.)- designer/arhitect experienta internationala in marketing sibranding in relatie cu industria viticola sau vinicolaPentru fiecare specialistse vorprezenta copii dupa diplome de studii si/sau certificate de absolvirecare sa ateste cerintele impuse si deasemenea CV-iuri pentru experienta profesionala, conform Formular nr. 12;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica, Informatii privind personalul, Informatii referitoare la personaluldirect responsabil cu indeplinirea contractului Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer