Achizitie publica - SERVICII DE ORGANIZARE FESTIVAL IN CADRUL PROIECTULUI ,,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
Detaliu pentru invitatia numarul 333792
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333792/16.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE FESTIVALIN CADRUL PROIECTULUI, ,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: Draghici Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE FESTIVALIN CADRUL PROIECTULUI, ,PROMOVAREA POTENTIALULUI TURISTIC AL MUNICIPIULUI DRAGASANI PRIN ORGANIZAREA FESTIVALULUI ANUAL AL VINULUI ? FESTIVIN NOBILIAR??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se doreste achizitionarea de servicii pentru organizarea unui festival al vinului intitulat Festivin Nobiliar, in municipiul Dragasani, in cadrul proiectului Promovarea potentialului turistic al municipiului Dragasani prin organizarea festivalului anual al vinului " FESTIVIN NOBILIAR".
II.1.6) CPV: 79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda Xnu?-cuantumul garantiei de participare este 4.300, 00 lei , 2 % din valoarea estimata, fara TVA;
-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 din H. G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania(completare Formular nr.16);2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante;4. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante cu confirmarea intrarii in cont a garantiei la data deschiderii ofertelorCont virare garantie de participare: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executieda Xnu?Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani sa nu fie sub 420.000 lei;
- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.- (http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspxCerinta nr. 2Informatii privind bilanturile contabileSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: - copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competenteIII.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionalaNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte minime obligatorii: se vorprezenta urmatoarele informatii: 1.Lista principalelorprestaride serviciiin ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va completa si prezenta Formularul nr. 7 si anexa acestuia;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul nr. 8 ?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de servicii similare;3. Prezentarea a unu sau mai multe contracte cu servicii similare, insotite dedocumente constatatoare/ recomandari din partea beneficiarilor, care sa contina date despre: numele beneficiarului, numele serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, valoarea contractului de servicii.4.Valoarea cumulata acontractelor sa fie de minim 200.000 lei fara TVA5.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciului, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.-se va completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa acestuia.Cerinta nr. 2Informatii privind personalulSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: -se va completa si prezenta Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personaluldirect responsabil cu indeplinirea contractuluiSolicitat XNesolicitat ? Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Se va completa si prezenta o lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului-Formularul nr. 11Echipa Prestatorului va include in mod obligatoriu urmatoarele posturi (experienta in domeniu va fi dovedita prin CV-uri corespunzatoare): Personal minim necesar- un coordonator de proiect/contract- expert marketing si /sau PR- specialist in evenimente si conferinte- consultant de afaceri/ marketing cu experienta- personal administrativ (asistent coordonator, promoter, personal tehnic, etc.)- designer/arhitect experienta internationala in marketing sibranding in relatie cu industria viticola sau vinicolaPentru fiecare specialistse vorprezenta copii dupa diplome de studii si/sau certificate de absolvirecare sa ateste cerintele impuse si deasemenea CV-iuri pentru experienta profesionala, conform Formular nr. 12;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica, Informatii privind personalul, Informatii referitoare la personaluldirect responsabil cu indeplinirea contractului Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 16:53