Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ORGANIZARE PENTRU "FESTIVALUL NATIONAL DE DANSURI SI TRADITII POPULARE -CUGIR"


Detaliu pentru invitatia numarul 331578
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Cugir
Numar invitatie: 331578/16.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE PENTRU "FESTIVALUL NATIONAL DE DANSURI SI TRADITII POPULARE -CUGIR"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CugirCod fiscal: 5146873, Adresa: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Telefon: 0258751001, Fax: 0258755394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751001, fax: +40 258755394, persoana de contact: Hanes Anamaria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ORGANIZARE PENTRU "FESTIVALUL NATIONAL DE DANSURI SI TRADITII POPULARE -CUGIR"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de organizare evenimente, respectiv amenajarea amplasamentului cu foisoare si casute, inchirierea corturilor, dotarea scenei, contractarea artistilor pentru "FESTIVALUL NATIONAL DE DANSURI SI TRADITII POPULARE -CUGIR"
II.1.6) CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 377, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 7.552 lei reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3) din H.G.nr.925/2006. Cont. autoritate contractanta - RO73TREZ0095006XXX000029 - TREZORERIA CUGIR.In conformitate cu art.86 , alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conf. OUG 27/2006si Legii 34/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%, suma care poate fi depusa la casieria autoritatii contractante. A.C.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art.278^1din OUG 34/2006.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului 25, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga o perioada de 45 de zile.Se restituie in termen de 14 zile de la data intocmirii Procesului verbal de receptie, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I Neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.nr.34/2006Se solicita prezentarea: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12ANote: 1)Declaratia pe propria raspundere va fi prezentata de fiecare asociatsi de tertul sustinator, dacaeste cazul.2)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.II Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG nr.34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioareIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Se solicita prezentarea: 1.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , la bugetul general consolidat.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 15.Declaratie privind calitatea de participant - Formular12 C6.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1- Formular 12EDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Note: 1)Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.3)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Teban Adrian-primar, Hluscu Aurelia- director economic, Furdui Calin-administrator public, Stefanut Adriana-sef birou, Balutiu Otilia- sef serv., Sava Angela- consilier de specialitate, Oprisu Silviu- inspector de specialitate, Hanes Anamaria-inspector de specialitate, Stoian Ana-Maria-inspector de specialitatesi membrii consiliului local: Baciu Petru, Chereches Ioan Dan, Ciutrila Cristian Ioan, Trifan Mircea Augustin, DumitruBogdan Mihai, Florea Rodica-Cristina, Micu Romulus, Stefan Iulian Constantin, Morariu Marin, Muntean Emil Nicolae, Rotche Horea, Pastina Aurel-Cornel, Petric Tatiana Mariana, Raditoiu Laurentiu, Rosianu Radu Calin, Suciu Gratian, Costinas Ioan, Tarlea Mircea Gheorghe, Voicu Aurel.4)Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul a carei oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indepliniriii cerintelor minime de calificare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. - Persoane juridice/fizice romaneSe solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii ? servicii deorganizare evenimente.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului/denumirii activitatii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire acontractului.-Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizicaautorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului/denumirii activitatii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 700.000 leiNeindeplinirea conditiilor stabilite mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptasbila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si ale art.181, lit.a), c^1 si d)din OUG nr.34/2006Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare executatein ultimii 3ani, Experienta similaraPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada indepliniriiin ultimii 3 ani a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similaracu cele care fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fiecelputin egala cu 377.000lei fara TVA.Neindeplinirea conditiilor stabilite mai sus atrage considerarea ofertei cainacceptasbila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire., Informatii privind capacitatea profesionala, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Declaratie privind dotarile specifice, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind sustinerea din partea unui tert, Informatii privind asocierea Implementarea ISO 9001:2008 sau echivalent privind managementul calitatii pentru obiectul contractului-servicii de organizare evenimente, Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului, respectivSREN ISO 14001:2005 pentru managementulde mediu sau echivalent - servicii de organizare de evenimente.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesare fisiere atasate invitatiei pubicate in SEAP sau de laSediul autoritatii contractante-Birou Programe comunitare din Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer