Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de organizare sesiuni de informare, cursuri de instruire, caravane informationale cu privire la egalitatea de sanse intre femei si barbati pe piata muncii in cadrul proiectului ?Piata muncii: oportunitati pentru viitor prin sanse egale pentru fem


Detaliu pentru invitatia numarul 343179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA IASI
Numar invitatie: 343179/27.02.2013
Denumire contract: servicii de organizare sesiuni de informare, cursuri de instruire, caravane informationale cu privire la egalitatea de sanse intre femei si barbati pe piata muncii in cadrul proiectului ?Piata muncii: oportunitati pentru viitor prin sanse egale pentru femei?, contract de finantare POSDRU/97/6.3/S/59898
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA IASICod fiscal: 11390065, Adresa: Iasi, str. Cucu, nr. 1, jud. Iasi, Iasi, Telefon: 0232/254578, Fax: 0232/264682
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Cucu, nr. 1, jud. Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700082, telefon: +40 232254577, fax: +40 232264682, persoana de contact: NECULA CIPRIAN, ANDREI NORICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de organizare sesiuni de informare, cursuri de instruire, caravane informationale cu privire la egalitatea de sanse intre femei si barbati pe piata muncii in cadrul proiectului ?Piata muncii: oportunitati pentru viitor prin sanse egale pentru femei?, contract de finantare POSDRU/97/6.3/S/59898
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de organizare sesiuni de informare, seminarii/cursuri de informare/instruire, caravane informationale in cadrul proiectului ?Piata muncii: oportunitati pentru viitor prin sanse egale pentru femei?, contract de finantare POSDRU/97/6.3/S/59898, cofinantat din FSE prin POSDRU 2007-2013
II.1.6) CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la prezenta procedura este in cuantum de 3260 lei, cu o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform art. 86 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, garantia departicipare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria A.J.O.F.M. Iasi: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la deschiderea ofertelor;b) a sumei in numerar.Contul A.J.O.F.M. Iasi, cod fiscal 11390065, pentru constituirea garantiei de participare este RO76TREZ4065005XXX000437. Echivalenta leu/euro se va face la cursul valutar al BNR din data de 08.03.2013.Dovada constituirii garantiei de participare va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata de catre operatorii economici si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale in a carei raza operatorul economic isi are sediul social, de unde sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale - eliberat de Consiliul Local Municipal ? Directia Economica sau echivalent, de unde sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Subcontractantul, dupa caz, va depune date de recunoastere si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Tertul sustinator, dupa caz, va depune Declaratie de eligibilitate, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura de atribuire sunt: Vasilache Gabriela, Necula Ciprian, Enachi Aurelia, Norica Andrei, Ostaficiuc Marius, Paval Raluca, Scovronschi Marius, Rasputneac Claudiu. - certificat constatator privind inmatricularea emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa contina mentiuni referitoare la datele de identificare si obiectele de activitate aferente ofertantului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin documentatie de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Pentru persoanele fizice romane: - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele fizice/juridice starine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Operatorul economic trebuie sa dispuna pentru indeplinirea contractului de cel putin un specialist cu experienta de 3 ani in organizare de evenimente si de cel putin un specialist cu experienta de 3 ani in domeniul egalitatii de sanse intre femei si barbati pe piata muncii si cu competente de formator/trainer (se vor depune C.V.-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului)., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer