Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare si desfasurare de expozitii /targuri pentru promovarea sectorului piscicol regional? in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA, finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura 3.4 ?Dezvolta


Detaliu pentru invitatia numarul 338359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 338359/26.10.2012
Denumire contract: Servicii de organizare si desfasurare de expozitii /targuri pentru promovarea sectorului piscicol regional? in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA, finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare si desfasurare de expozitii /targuri pentru promovarea sectorului piscicol regional? in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA, finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de organizare si desfasurare de expozitii /targuri pentru promovarea sectorului piscicol regional ?in cadrul proiectului ?PROMOVAREA PRODUSELOR PISCICOLE SI DE ACVACULTURA? finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, masura 3.4 ?Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare
II.1.6) CPV: 79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 752 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 6.775, 00 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei.Se constituie prin virament bancar(RO51TREZ0615006XXX000208 deschis la Trezoreria municipiului Bacau)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari si se prezinta in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei( formular nr. 14). Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.387, 50 lei, in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr.19.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA ;
- modul de constituire a garantie de buna executie : ? Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie irevocabil si neconditionat, emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006 .Constituirea garantiei de buna executie se face in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, sau? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Nastase Claudiu? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte; Haineala Olga ? Director executiv DBF;Cornici Gabriela ? Manager de proiect;Mitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii Publice; Consilieri judeteni ? a se vedea Anexa la Formularul nr.3.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru alasocierii dupa caz.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va ficompletat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis pana la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorul economic care va fi clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata la solicitatrea autoritatii contractante, care va fi transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 677.000 lei.Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri globala se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi, Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta generala, Se va prezenta Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei), care va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cu evidentiereaexperientei in servicii de realizare de evenimente., Informatii privind experienta similara, respectiv prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Confirmarea ?serviciilor duse la bun sfarsit? se realizeaza prin prezentarea a cel putin unui contract/certificat/document emis sau contra-semnat de catre o autoritate contractanta/beneficiari clienti privati din care sa rezulte prestarea de servicii similare obiectului procedurii in curs a carui valoare sa fie de minim 338.000, 00 lei fara TVA.Nota: Prin ?servicii duse la bun sfarsit" se inteleg: - servicii receptionate partial; - servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante: -cel putin un coordonator activitate, cu studii superioare, cu experienta profesionala dovedita prin participarea la minim 1 contract similar pe aceeasi pozitie; Diploma de Manager de proiect, recunoscuta CNFPA Cod COR 242101 sau echivalent.- cel putin un expert design /grafica custudii superioare in specializarea design /grafica cu experienta profesionala dovedita prin participarea la minim 1 contract similar pe aceeasi pozitie;
- cel putin un specialist PR / organizator de evenimente cu studii superioare in domeniu si experienta profesionala dovedita prin participarea la minim 1 contract similar pe aceeasi pozitie;, Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor;
-Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- Partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul prezentei proceduriIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocument.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer