Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de organizare vizita de studiu


Detaliu pentru invitatia numarul 281576
Autoritate contractanta
SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Cod de identificare fiscala: 27277063
Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi
Telefon: 0232/263542
Fax: 0232/277650
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: PIESE AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.03.2011 13:32
Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS NATIONALA, NR. 43, PARTER- REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IASI, SOS. NATIONALA NR. 43, ET. 6
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 212, 960 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicitacompletarea FORMULARULUI 0-cf. Ordin 314/2010;
-Declaratia de eligibilitate;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181;Se solicitadocumente care confirma plata taxelor, asigurarilor sociale si impozitelor la bugetul general consolidat al statului, emise de autoritatile competente cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei;Se solicita: copie de pe certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizare de functionare/alte echivalente in cazul cand ofertantul este producator;
-Documente care dovedesc o forma de înregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Certificarea sistemului de management al calitatii: ISO 9001 sau alte acte echivalente ale producatorilor pieselor de schimb.;Se solicita completarea FORMULARULUI 5 cu subcontractantii ;Garantii de participare: a)? pentru ambele loturi= 2129, 6 leib)-numaipentru lotul 1= 879, 6 leic)-numaipentru lotul 2= 1250, 00 lei
GRATUIT
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer