Achizitie publica - Servicii de orientare profesionala - servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca - proiect 1
Detaliu pentru invitatia numarul 345475
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345475/17.04.2013
Denumire contract: Servicii de orientare profesionala - servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca - proiect 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca BUZAUCod fiscal: 11350427, Adresa: STR.ION BAIESU, Buzau, Telefon: +40 0238713216, Fax: +40 0238713216
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ion Baiesu bloc 3A parter, Buzau, Romania, cod postal: 120237, telefon: +40 0238713216, fax: +40 0238713216, persoana de contact: LENUTA PETRE; Sorin Vasilescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de orientare profesionala - servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca - proiect 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizorii de servicii de ocupare trebuie sa asigure asistarea unui numar de cel putin 100 persoane aflate in cautarea unui loc de munca, someri aflati in evidenta AJOFM Buzau. Grupul tinta ce face obiectul prezentului caiet de sarcini, este reprezentat de un numar de cel putin 100 persoane aflate in cautarea unui loc de munca, someri aflati in evidenta AJOFM Buzau. Persoanele ce formeaza grupul tinta, il reprezinta persoanele aflate in cautarea unui loc de munca, inregistrate in baza de date a AJOFM Buzau si care nu au beneficiat de servicii de informare si consiliere profesionala din partea AJOFM Buzau pana la data inceperii derularii contractului de servicii ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica. Persoanele ce formeaza grupul tinta, trebuie sa aibe domiciliul in bazinul de ocupare/arealul reprezentat de localitatile mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79634000-7 - Servicii de orientare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 249 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art.431 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr.279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei invitatii de participare in S.E.A.P. Potrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice se vor preciza obligatoriu urmatoarele informatii: 1)cuantumul garantiei de participare: 440 lei 2)perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;3)modalitatea de constituire: pe langa modalitatile de constituire reglementate de art.86 alin.1 din H.G. nr.925/2006 (inclusiv ordin de plata in contul nr.RO80TREZ1665005XXX000307 deschis la Trezoreria mun.Buzau), garantia de participare se poate constitui prin depunerea la casieria AJOFM Buzau situata in Buzau str.Ion Baiesu bloc 3A parter.4)se recomanda/este de preferat ca emiterea garantiei sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.5)potrivit prevederilor legale operatorul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor;6)echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.7)avand in vedere ca achizitia se va desfasura on-line, dovada constituirii garantiei de participare, se va face prin depunerea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Potrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice, cuantumul acesteia, este de 5% din pretul contractului.Modalitatea de constituire: se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.1-3 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin.1 si alin.2 din H.G. nr.925/2006;de regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; prevederile art.86 alin.2-4 din H.G. nr.925/2006, se aplica in mod corespunzator;autoritatea contractanta accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.prin acordul partilor, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea: Prezentare formular nr.1 ? conform OuG nr.34/2006. Incadrarea in situatiaprevazutala art.180din OuG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta formularul si/sau se afla in situatia expusa in acest formular, precum si orice ofertant/candidat care nu prezinta formularul. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OuG nr.34/2006: Prezentare formular nr.2 ? conform OuG nr.34/2006. Incadrarea in situatiaprevazutala art.181 din OuG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate fiscale, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat consolidat si bugetul local, valabile la data depunerii ofertei.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta certificatele fiscale si/sau care se afla in situatia expusainacest formular. De asemenea, autoritatea contractanta va exclude de la procedura, orice ofertant/candidat care are datorii scadente catre bugetul de stat consolidat si/sau bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, precum si orice ofertant care nu prezinta formularul. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010: Prezentare formular nr.3 ? Conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, ofertantii au obligativitatea de a prezenta certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta formularul.4. Formular art.691 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentare formular nr.6 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OuG nr.34/2006?. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta formularul.Conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie, respectiv conducatorul autoritatii contractante, membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta continutul documentatiei de atribuire, orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta procedura de atribuire, sunt urmatoarele: 1 Tociu Ionel Director executive 2 Dimciu Valeriu Director executiv adjunct 3 Anton Artemiza Ligia Sef serviciu4 Pruteanu Iulian Sef serviciu 5 Vasilescu Sorin Consilier juridic 6 Cretu VictoriaConsilier superior compart.formare profesionalaAtentie! Ofertantii vor completa semna si stampila formularele nr.1, nr.2, nr.3 si nr.6, le vor scana in format pdf. originalele formularelor, precum si certificatele fiscale (bugetul de stat consolidat si bugetul local), si le vor arhiva intr-un singur fisier in format winrar, si vor fi atasate la pozitia corespunzatoare din SEAP. 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traduse in limba romana, in mod oficial) ? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ certificat ROLEGAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care nu prezinta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/certificat ROLEG, care nu fac dovada inregistrarii/ atestarii ori apartenentei din punct de vedere profesional (traduse in limba romana, in mod oficial), care nu au ca obiect de activitate ? Activitati de servicii privind forta de munca: cod CAEN (Rev.2)- 7810 ?Activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca; sau 7820 - Activitati de contractare, pe baze temporare, a personalului;sau 7830 - Servicii de furnizare si management a fortei de muncaDepunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, acest document trebuie sa fi fost emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor.Ofertantul castigator are obligativitatea, ca la data semnarii contractului, sa prezinte certificatul ROLEG in original/copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Date, informatii si documente privind dovada ca pot desfasura servicii de ocupare, respectiv dovada acreditarii (certificat de acreditare) conform Hotararii Guvernului nr.277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv actele (decizii, dispozitii) de prelungire a acreditarii, si/sau dovada acreditarii conform Hotararii Guvernului nr.1122/2010 de modificare si completare a Hotararii Guvernului nr.277/2002.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care nu prezinta certificatul de acreditare emis de Agentia judeteana/nationala, care nu fac dovada ca pot desfasura servicii de ocupare conform Hotararii Guvernului nr.277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv actele (decizii, dispozitii) de prelungire a acreditarii, si/sau dovada acreditarii conform Hotararii Guvernului nr.1122/2010 de modificare si completare a Hotararii Guvernului nr.277/2002.Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul castigator are obligativitatea, ca la data semnarii contractului, sa prezinte certificatul de acreditare emis conform HG nr.277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Capacitatea tehnica
50
Descriere: Se stabileste conform Fisei de evaluare tehnice (criteriile stabilite) ? Formular de evaluare a ofertei tehnice, realizandu-sepunctajul ofertei tehnice (Pteh). Baremul minim de calificare pentru ofertele tehnice este de 60 puncte; Fiecare membru al Comisie de evaluare, va completa un astfel de formular. Punctajul final se va stabili ca medie a punctajelor oferite de fiecare membru al comisie de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 12:08