Achizitie publica - ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Colegiul Tehnic "Anghel Saligny"
Detaliu pentru invitatia numarul 322883
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322883/27.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Colegiul Tehnic"Anghel Saligny"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialColegiul Tehnic "Anghel Saligny"Cod fiscal: 4400964, Adresa: Str. Azurului, Sector 6 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0729806340, Fax: 3401478
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria sector 3, Str parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria sector 3, Str parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Colegiul Tehnic"Anghel Saligny"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de paza, monitorizare, interventie siservicii medicale de urgenta laColegiul Tehnic"Anghel Saligny", conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 190.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ult, in cuantum de 1.902, 68 leiOp ec vor avea oblig de a vira in timp util garantia de partic astfel incat la data deschiderii of sa fie facuta dovada existentei in contul aut contr a contrav garantiei de partic.In cazul in care of doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul aut contr: RO57TREZ7035006XXX007341 deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice).Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareArt. 278 ind 1(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Art. 278 ind 1 a fost introdus prin punctul 68. din Ordonanta de urgenta nr. 76/2010 incepand cu 02.07.2010.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1.001, 41 LEI
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se vacompletain conformitate cuformularul nr.10 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Se vacompleta conform formularului nr.10 A.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?completare formularul XFactori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: FLORIN COZEA, FLORINA CRETU, ADELAIDA GLONT, DANIEL GANESCUCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic (in original sau copie legalizata), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.ATENTIE !!!!!Se solicita : Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul.Avizul de functionare al dispeceratului ? copie conform cu originalul.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt.183 Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 aniO lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a 1 contract pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a caruivaloare totala sa fie de 100.000, 00 LEI fara TVAValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonAnul 2011 = 4, 2379 Ron, Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Inf ref la studiile, preg prof si calif pers de conducere, precum si ale persoanelor respons pt prestarea serv.Cerinte minime obligatorii : - 6 agenti de paza (atestati) pentru asig serv de paza 24h/24h ;
- 2 sefi de tura pentru verif serv de paza si controlul ag;
- 2 medici special in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
- 2 asistenti de medicina generala specializati in asistenta medicala de urgenta si ambulatorie ;
-2 ambulantieri, soferi prof avand cursul BasicLifeSuport si certificatde ambulantier, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Lista minima a tipurilor de dotari tehnice: 1. - Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conform Legii Nr. 333/2003- Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat propriu care trebuie sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conformitate cu prevederile Legii Nr. 333/2003 si HG 1010/20042.Mijloace de interventie: Masini de interventie rapida care sa corespunda normelor in vigoare - conform necesitatilor caietului de sarcini;Ambulante dotate corespunzator- conform necesitatilor caietului de sarcini;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2008;
- 3 ATV-uri, nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005;
- 2 caini utilitari ? aviz chinologic, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Informatii privind asociereaIn cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Informatii privind asigurareacalitatiiCertificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Informatii privind protectia mediuluiPrezentarea certificatului ISO 14001 sau alt certificat echivalent , emis de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la protectia mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in muncaPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 18001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in munca.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in munca de catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind securitatea informatieiPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 27001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei de catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la securitatea informatiei sicasi ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro, documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 11:27