Achizitie publica - ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.154?
Detaliu pentru invitatia numarul 322801
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322801/27.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.154?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA NR. 154Cod fiscal: 4829860, Adresa: Bulevardul Basarabia Nr. 50, Bucuresti, Telefon: 3400130, Fax: 3400130
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti - Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti - Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.154?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de paza, monitorizare, interventie siservicii medicale de urgenta la Gradinita Nr.154 , conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 190.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ult, in cuantum de 1.902, 68 leiOp ec vor avea oblig de a vira in timp util garantia de particip astfel incat la data deschiderii of sa fie facuta dov existentei in contul aut contr a contrav garantiei de participare.In cazul in care of doreste sa constituie garantia de partic prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul aut contr: RO50TREZ7035006XXX007758 deschis la Trez Sector 3In sit in care of este IMM, in conf cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si compl ult, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice).Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareArt. 2781.(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.___________Art. 2781. a fost introdus prin punctul 68. din Ordonanta de urgenta nr. 76/2010 incepand cu 02.07.2010.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1.001, 41 LEI
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se vacompletain conformitate cuformularul nr.10 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe vacompleta conform formularului nr.10 A.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?completare formularul XFactori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Elena Bentu, Liana Tudor, Angelica Guta, Iulia Ciunel, Adriana MarinescuCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic (in original sau copie legalizata), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.ATENTIE !!!!!Se solicita : Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.Dov de inregistr cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul.Avizul de functionare al dispeceratului ? copie cf cu origin.Decl pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprind mici si mijlocii, in cf cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.OUG 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 183. - Aut contract are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care of/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contract sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Se solicita indepl si finaliz in ult 3 ani a 1 contr pt serv sim, "serv duse la bun sfarsit", a caruival tot sa fie de 100.000, 00 LEI fara TVAVal vor fi exprim in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru an respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonAnul 2011 = 4, 2379 Ron, Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Inf ref la stud, preg prof si calif pers de cond, precum si ale persoanelor resp pt prestarea serviciilor.Cerinte minime obligatorii : - 6 agenti de paza (atestati) pentru asig serv de paza 24h/24h ;
- 2 sefi de tura pt verif serv de paza si contr ag ;
- 2 medici specializ in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
- 2 asist de medicina gen special in asistenta med de urgen si ambulatorie ;
-2 ambulantieri, soferi prof avand cursul BasicLifeSuport si certif de ambulantier, O decl ref la util, instal, echip teh de care poate dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrari.Inf ref la echip tehn de care poate dispune op ec pentru indepl corespunz a contr de servicii.Lista minima a tip de dotari teh: 1. - Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conf Legii Nr. 333/2003- Pentru serviciul de monitoriz, op ec tr sa dispuna de un dispecerat propriu care tr sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conf cu prev Legii Nr. 333/2003 si HG 1010/20042.Mijloace de interventie: Masini de interventie rapida care sa corespunda normelor in vigoare - conform necesitatilor caietului de sarcini;Ambulante dotate corespunzator- conform necesitatilor caietului de sarcini;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2008;
- 3 ATV-uri, nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005;
- 2 caini utilitari ? aviz chinologic, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Se solicita completarealista cu subcontractantii si specializarea acestora sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?., Inf priv asociereaIn cadrul document de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achiz publ, inainte de semnarea contr. Inf priv asigcalitatiiCertif valabil ISO 9001 sau alt certificat echiv, emise de organisme indep, care conf implement si mentinerea unui sistem de manag al calit de catre of pentru activ ce fac obiectul achiz.Dosar de prez a sist propriu de cond si de asig a calitatii serv, adaptat pentru serv de fata.Se accepta ca doar unul din asociati sa conf implement si ment unui sistem de manag al calit de catre of pt activit ce fac ob achiz., Inf priv protectia medPrez certif ISO 14001 sau alt certificat echivemis de organisme indep care conf implement si mentin unui sistem de manag priv protectia med de catre of.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catre ofertant., Decl din partea reprez legali ai of in care se vapreciza faptul ca, la elab of, s-a tinut cont de oblig ref la prot mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contr de serv, Inf priv cond de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in muncaPREZ CERTIF ISO 18001 sau alt certif echiv emise de org indep, care conf implement si mentinerea unui sistem de manag de securitate si sanatate in munca.Se accepta ca doar unul din asociati sa conf implement si mentinerea unui sistem de manag de securit si sanatate in munca de catre of., Decl din partea reprez leg ai of in care se vapreciza faptul ca, la elab of, s-a tinut cont de oblig ref la cond de munca si protectia muncii, securitatii si sanat in munca si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contr de serv, Inf privind securit infPREZ CERTIF ISO 27001 sau alt certificat echiv, emise de org independ, care conf implem si mentinerea unui sistem de manag al securit inf.Se accepta ca doar unul din asoc sa conf impleme si mentinerea unui sistem de manag al securit inf de catre of., Decl din partea reprez leg ai of in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea of, s-a tinut cont de oblig ref la securitatea inf sicasi ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contr de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro, documente si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 10:15