Achizitie publica - ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.211?
Detaliu pentru invitatia numarul 323439
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323439/04.04.2012
Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.211?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA NR.211Cod fiscal: 4316716, Adresa: STR.TRAPEZULUI NR.1A, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021 345 11 65, Fax: 021 345 11 65
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.211?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de paza, monitorizare, interventie siservicii medicale de urgenta la Gradinita Nr.211 , conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 190.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip se constituie conf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ult, in cuantum de 1.902, 68 leiOp ec vor avea oblig de a vira in timp util garantia de particip astfel incat la data desch of sa fie facuta dov existentei in contul aut contr a contrav garantiei de participare.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO84TREZ7035006XXX013257 deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care of este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu mod si compl ult, acesta va benef de red cu50% a garantiei de participare.Perioada de valab a garantiei de partic va fi egala cuperioada de valab a of (90 de zile calend).Text extras din: OUG nr. 34/2006 - privind atrib contr de achiz publ, a contr de concesiune de lucrari publice si a contr de concesiune de servi, cu modif si compl ult.Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut contr va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val estimata a contractului urm sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consil de respingere a cont, aut contr are oblig de a returna contest sumele prev la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Art. 2781. a fost introdus prin punctul 68. din OUG nr. 76/2010 incepand cu 02.07.2010.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in rap cu val estimata a contr urm sume: 1.001, 41 LEI
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se vacompletain conformitate cuformularul nr.10 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Se vacompleta conform formularului nr.10 A.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?completare formularul XFactori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DIMA ROXANA MARILENA, PREDA IONELA, PETRE MIHAELA, MIHAELA DUMITRU, VASILE ELENACertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic (in original sau copie legalizata), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.ATENTIE !!!!!Se solicita : Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul.Avizul de functionare al dispeceratului ? copie conform cu originalul.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 aniO lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Se solicita indepl si finaliz in ult 3 ani a 1 contract pentru servicii similare, "serv duse la bun sf", a caruival totala sa fie de 100.000, 00 LEI fara TVAValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonAnul 2011 = 4, 2379 Ron, Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Inf referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilorCerinte minime obligatorii : - 6 agenti de paza (atestati) pentru asigurarea serviciilor de paza 24h/24h ;
- 2 sefi de tura pentru verificarea serviciilor de paza si controlul agentilor ;
- 2 medici specializare in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
- 2 asistenti de medicina generala specializati in asistenta medicala de urgenta si ambulatorie ;
-2 ambulantieri, soferi profesionisti avand cursul BasicLifeSuport si certificatde ambulantier, O decl ref la util, instal, echip tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Lista minima a tipurilor de dotari tehnice: 1. - Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conform Legii Nr. 333/2003- Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat propriu care trebuie sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conformitate cu prevederile Legii Nr. 333/2003 si HG 1010/20042.Mijloace de interventie: Masini de interventie rapida care sa corespunda normelor in vigoare - conform necesitatilor caietului de sarcini;Ambulante dotate corespunzator- conform necesitatilor caietului de sarcini;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2008;
- 3 ATV-uri, nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005;
- 2 caini utilitari ? aviz chinologic, Inf priv partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, of are oblig de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din val contr care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Inf priv asocIn cadrul doc de calif se va prez acordul de asoc care tr sa cuprinda cel putin: lista tuturor asoc, nominal lid de asociere, clauze priv raspund solid a asoc pT indepl contr, imput lid asoc de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asoc, indiv si colectiv, clauze in care asociatii sunt oblig sa ramana in asociere pe intreaga durata a contr (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), oblig legaliz asocierii in cazul atrib contr de achiz publ, inainte de semnarea contr.At cand un gr de op ec dep of/candid comuna, sit ec si fin se dem prin luarea in consid a res tuturor memb grup. In cazul in care grup benef de sustinerea finan a unei/unor terte pers, sit ec si finan se dem in cond prevAt cand un gr de op ec dep of/candid com, cap teh si prof se dem prin luarea in consid a resurs tuturor mem gr. In caz in care grup benef de sust teh si prof a unei/unor terte pers, capac teh si prof se dem in cond prev Informatii privind asigurareacalitatiiCertificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Informatii privind protectia mediuluiPrezentarea certificatului ISO 14001 sau alt certificat echivalent , emis de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la protectia mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in muncaPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 18001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in munca.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in munca de catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind securitatea informatieiPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 27001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei de catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la securitatea informatiei sicasi ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro documnte si clarificari SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 09:27