Achizitie publica - ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.239?
Detaliu pentru invitatia numarul 323629
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323629/06.04.2012
Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.239?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA NR. 239Cod fiscal: 4420449, Adresa: STR. DISTOR NR. 102, Bucuresti, Telefon: 0213245490, Fax: 0213245490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Gradinita Nr.239?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de paza, monitorizare, interventie siservicii medicale de urgenta la Gradinita Nr.239 , conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 190.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 1.902, 68 leiOp ec vor avea oblig de a vira in timp util garantia de particip astfel incat la data deschid of sa fie facuta dov existentei in contul aut contr a contrav garantiei de particip.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de particip prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul aut contre: RO17TREZ7035006XXX013299 deschis la Trez Sector 3In situatia in care of este IMM, in conf cu legea nr. 346/2004, cu modifie si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valab a garantiei de participare va fi eg cuperioada de valab a of (90 de zile calendaristice).Text extras din: OUG nr. 34/2006 - priv atrib contde achiz pubL, a contr de concesiune de lucrari publice si a contr de concesiune de servicii, cu modiF si compl ulArt. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Art. 2781. a fost introdus prin punctul 68. din Ordonanta de urgenta nr. 76/2010 incepand cu 02.07.2010.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1.001, 41 LEI
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se vacompletain conformitate cuformularul nr.10 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 180. - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Art. 181. - Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Se vacompleta conform formularului nr.10 A.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?completare formularul XFactori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: CRUCEANU DANIELA, GORAN CRISTINA, OPREA VICTORITA, MIHAILESCU DOINA, STANESCU MIOARACertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 182. - (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic (in original sau copie legalizata), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.ATENTIE !!!!!Se solicita : Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul.Avizul de functionare al dispeceratului ? copie conform cu originalul.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 183. - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: At cand un grup de op ec depune of/candidatura comuna, capac teh si prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurs tuturor memb grupDecl priv lista princip servicii execut in ultimii 3 ani, Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a 1 contract pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a caruivaloare totala sa fie de 100.000, 00 LEI fara TVAValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonAnul 2011 = 4, 2379 Ron, Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Inf ref la studiile, pregatirea prof si calif pers de conducere, precum si ale pers resp pt prCerinte minime obligatorii : - 6 agenti de paza (atestati) pentru asigurarea serviciilor de paza 24h/24h ;
- 2 sefi de tura pentru verificarea serviciilor de paza si controlul agentilor ;
- 2 medici specializare in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
- 2 asistenti de medicina generala specializati in asistenta medicala de urgenta si ambulatorie ;
-2 ambulantieri, soferi profesionisti avand cursul BasicLifeSuport si certificatde ambulantierest serv, Decl ref la util, instal, echip teh de care poate dispune op ec pt indepl corespunz a contrInf ref la echip teh de care poate dispune op ec pt indepl coresp a contr de serv.Lista minima a tip de dot teh: 1. - Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conform Legii Nr. 333/2003- Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat propriu care trebuie sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conformitate cu prevederile Legii Nr. 333/2003 si HG 1010/20042.Mijloace de interventie: Masini de interv rapida care sa coresp normelor in vig - conf necesit caietului de sarcini;Ambulante dot coresp- conf necesitatilor caietului de sarcini;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2008;
- 3 ATV-uri, nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005;
- 2 caini utilitari ? aviz chinologic, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Inf priv asociereaIn cadrul docum de calif se va prezenta acordul de asociere care tr sa cuprinda cel putin: lista tuturor asoc, nominaliz lid de asociere, clauze priv raspunderea solid a asociatilor pt indepl contr, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asoc sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), oblig legal asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contr.OUG nr. 34/2006 - priv atrib contr de achiz publ, a contr de concesiune de lucrari publice si a contr de concesiune de servArt. 186; Art. 190 Informatii privind asigurareacalitatiiCertificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Informatii privind protectia mediuluiPrezentarea certificatului ISO 14001 sau alt certificat echivalent , emis de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la protectia mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in muncaPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 18001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in munca.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in munca de catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind securitatea informatieiPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 27001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei de catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la securitatea informatiei sicasi ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 09:22