Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Cresa Titan II?


Detaliu pentru invitatia numarul 324308
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CRESA TITAN II
Numar invitatie: 324308/19.04.2012
Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Cresa Titan II?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCRESA TITAN IICod fiscal: 14068219, Adresa: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 324.48.06, 324.48.81, Fax: 324.48.81
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030414, telefon: +40 213244881, fax: +40 213244810, persoana de contact: CARMEN OLARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030414
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ASISTENTA MEDICO SOCIALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la Cresa Titan II?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta la CRESA TITAN II, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 2.000, 00 leiOperatorii economici vor avea obligatia de a vira in timp util garantia de participare astfel incat la data deschiderii ofertelor sa fie facuta dovada existentei in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO09TREZ7035006XXX007914 deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice)cf.OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, Art. 2781.(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; (2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1.034, 88 LEI
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se va completa in conformitate cu formularul nr.10 . Se va completa in conformitate cu formularul nr.10 . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Art. 180. - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Art. 181. - Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; b1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; c) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Se va completa conform formularului nr.10 A. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ? completare formularul X Factori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Olariu Carmen, Corodi Vasilica, Durbaca Irina, Ionescu Laura, Ungur Luminita Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Art. 182. - (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul. (3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (in original sau copie legalizata), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului. ATENTIE !!!!! Se solicita : Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata de IGPR. Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul. Avizul de functionare al dispeceratului ? copie conform cu originalul. Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Art. 183. - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale , cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani Declaratie privind media cifrei de afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 206.976 , 00 lei , in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala; In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 Ron Anul 2009 = 4.2373 Ron Anul 2010 = 4.2099 Ron Anul 2011 = 4, 2379 Ron., Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea. In situatia in care operatorul economic si-a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea ultimilor 3 ani financiari incheiati , respective: 2011, 2010, 2009 Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achiz publ, a contr de conces de lucrari publ si a contr de concesiune de servicii Art. 184; Art. 185; Art. 186
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: At cand un grup de op ec depune of/candidatura comuna, capac teh si profse demonstreaza prin luarea in considerare a resurs tuturor memb grup.Decl priv lista princip servicii execut in ultimii 3 ani, Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a 1 contract pentruservicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a carui valoare totala sa fiede 100.000, 00 LEI fara TVAValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat deBNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonAnul 2011 = 4, 2379 Ron, Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, formularul nr. 17.Declaratia va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional pentru persoanele care executa activitati de paza.Pentru celelalte persoane prezentate se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile de disponibilitate.Cerinte minime obligatorii : -6 agenti de paza (atestati) pentru asigurarea serviciilor de paza 24h/24h ;
-2 sefi de tura pentru verificarea serviciilor de paza si controlul agentilor ;
-2 medici specializare in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
-2 asistenti de medicina generala specializati in asistenta medicala de urgenta si ambulatorie ;
- 2 ambulantieri, soferi profesionisti avand cursul BasicLifeSuport si certificatde ambulantier, O decl ref la util, instal, echip teh de care poate dispune op ec pt indeplcorespunz a contr de lucrari, Inf ref la echip tehnice de care poate dispune op ec pt indeplcorespunzatoare a contr de serv.Lista minima a tip de dotari tehnice: 1. - Dotari specifice, echip teh (standard) conf Leg Nr. 333/2003- Pt serv de monitorizare, op ec tr sa dispuna de un dispecerat propriu caretr sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conf cu prev Leg Nr. 333/2003 si HG 1010/20042.Mijloace de interventie: Masini de interventie rapida care sa corespunda normelor in vigoare - confnecesit caietului de sarcini;Ambulante dotate corespunzator- conf necesit caietului de sar;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2008;
- 3 ATV-uri, nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005;
- 2 caini utilitari ? aviz chinologic, Inf priv partea din contr pe care op ec are, eventual, intentia sa osubcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoareacontractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele derecunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Inf priv asociereaIn cadrul docum de calif se va prezenta acordul de asociere care tr sacuprinda cel putin: lista tuturor asoc, nominaliz lid de asociere, clauze privraspunderea solid a asociatilor pt indepl contr, imputernicirea lideruluiasociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numeleasociatilor, individual si colectiv, clauze in care asoc sunt obligati sa ramanain asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta estedeclarata castigatoare), oblig legal asocierii in cazul atribuirii contractului deachizitie publica, inainte de semnarea contr.OUG nr. 34/2006 - priv atrib contr de achiz publ, a contr de concesiune delucrari publice si a contr de concesiune de serv Art. 186; Art. 190 Informatii privind asigurareacalitatiiCertificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organismeindependente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem demanagement al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectulachizitiei.Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare acalitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentruactivitatile ce fac obiectul achizitiei., Informatii privind protectia mediuluiPrezentarea certificatului ISO 14001 sau alt certificat echivalent , emis deorganisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unuisistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catreofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoarela protectia mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepliniriicontractului de servicii, Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii sisanatatii in muncaPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 18001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea simentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in munca.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management de securitate si sanatate in muncade catre ofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoarela conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca sica acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind securitatea informatieiPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 27001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea simentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei de catreofertant., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoarela securitatea informatiei sica si ca acestea se vor respecta pe parcursulindeplinirii contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer