Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la CRESA TITAN IV


Detaliu pentru invitatia numarul 325097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CRESA TITAN IV
Numar invitatie: 325097/26.04.2012
Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la CRESA TITAN IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCRESA TITAN IVCod fiscal: 14082914, Adresa: Str. Al Lunca Bradului Nr 1A, Bucuresti, Telefon: 3403364, Fax: 3403364
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Al Lunca Bradului Nr 1A, Bucuresti, Romania, cod postal: 032715, telefon: +40 213403364, fax: +40 213403364, persoana de contact: Leana David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Al Lunca Bradului Nr 1A, Bucuresti, Romania, cod postal: 032715, telefon: +40 213403364, fax: +40 213403364, persoana de contact: Leana David
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CRESA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la CRESA TITAN IV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24h la CRESA TITAN IV
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 190.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 2.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabila a ofertei (90 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: 500614082914 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 1.000, 00 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia.Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, impreuna cu oferta inainte de data si ora limita de depunere a ofertei.Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de depunere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691, Factori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DAVID LEANA, MOSTENESCU GEORGETA, CONSTANTINESCU GEORGETA, BUCUR FLORINA, COCOS GEORGIANA, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat de atestare fiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca siaindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul locprezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Se solicita : licenta de functionare eliberata deIGPR - se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Avizul de functionare al dispeceratului ? se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 aniDeclaratie privind media cifreide afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 190.000, 00 lei fara TVA, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 RonAnul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonAnul 2011 = 4, 2379 Ron, Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea, in copie stampilata si scris conform cu originalul.*** In situatia in care operatorul economic si-a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea ultimilor 3 ani financiari incheiati , respective: 2011, 2010, 2009Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in copie stampilata si scris conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se solicita indeplin si finaliz in ultimii 3 ani a 1 contract pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a caruivaloare totala sa fie de 100.000, 00 LEI fara TVAVal. vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urm: Anul 2009 = 4.2373 Ron, Anul 2010 = 4.2099 RonAnul 2011 = 4, 2379 Ron, Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilorDeclaratia va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional pentru persoanele care executa activitati de paza.Pentru celelalte persoane prezentate se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile de disponibilitate.Cerinte minime obligatorii : - 6 agenti de paza (atestati) pentru asigurarea serviciilor de paza 24h/24h ;
- 2 sefi de tura pentru verificarea serviciilor de paza si controlul agentilor ;
- 2 medici specializare in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
- 2 asistenti de medicina generala specializati in asistenta medicala de urgenta si ambulatorie ;
-2 ambulantieri, soferi profesionisti avand cursul BasicLifeSuport si certificatde ambulantier, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiLista minima a tipurilor de dotari tehnice: 1. - Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conform Legii Nr. 333/2003- Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat propriu care trebuie sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conformitate cu prevederile Legii Nr. 333/2003 si HG 1010/20042.Mijloace de interventie: Masini de interventie rapida care sa corespunda normelor in vigoare - conform necesitatilor caietului de sarcini;Ambulante dotate corespunzator- conform necesitatilor caietului de sarcini;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2008;
- 3 ATV-uri, nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005;
- 2 caini utilitari ? aviz chinologic, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asociereaIn cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate lacap.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului. Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, in copie conform cu originalul, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata.i sa, Prezentarea certificatului ISO 14001 sau alt certificat echivalent , in copie conform cu originalul, emis de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la protectia mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Informatii privind securitatea informatieiPREZENTAREA CERTIFICATULUI ISO 27001 sau alt certificat echivalent, in copie conform cu originalul, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei.Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se vapreciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la securitatea informatiei si casi ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer