Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 322901
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEA
Numar invitatie: 322901/28.03.2012
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEACod fiscal: 3429563, Adresa: STR. Babadag nr.163, Tulcea, Telefon: 0240/513639 INT. 135, Fax: 0240/514877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Babadag nr.163, Tulcea, Romania, cod postal: 820112, telefon: +40 240502601, fax: +40 240502600, persoana de contact: MARCELA IANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de paza si ordine, de protectie si supraveghere la sediul DGFP Tulcea.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 004 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Modul de constituire a garantiei pentru participare: -Garantia de participare -1.110 leiGarantia de participare se exprima in lei si se constitue conform prevederilor art.86 alin. (1) din HG 925/2006.?ordin de plata in contul deschis nr. RO22TREZ641500XXX000128 la Trezoreria Tulcea pentru DGFP Tulcea, CUI 3429563.?Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de restituire a garantiei pentru participareGarantia de participare se restituie conform prevederilor art.88 din HG. 925/2006:
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-formular 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c)1si lit.d) din OUG 34/2006-formular 12B.1.Certificat fiscal eliberat deImpozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata conform cu originalul .2. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolida, t eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii fiscale teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, scadenta in luna anterioare depunerii ofertelor, , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata conform cu originalul.-Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12 C.-Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006?-formular nr.3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire;
-Dna Cretu Marieta ?Directoe Executiv al DGFP Tulcea-D-na Costiean Lenuta ?presedinte comisie de evaluare, cu drept de vot-D-na Cucu Elena ?membru comisie de evaluare cu drept de vot, -D-na Burlacu Ileana ?membru comisie de evaluare cu drept de vot, -D-l Ganescu Sorin -membru comisie de evaluare cu drept de vot-D-na Iordache Anastasia ? membru comisie de evaluare cu drept de vot-Certificat de participare cu oferta independenta?-formular nr.4 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2.Licenta pentru activitati de paza si protectie a bunurilor, valorilor si obiectivelor, eliberata de IGP Romane- copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor contracte de servicii de paza prestate in ultimi 3 ani, Recomandari/acte constatatoare, Declaratie privindefectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere.., Declaratie referitoare la dotarile specifice, echipamente tehnice, etc., Lista adentilor de paza angajati si atestati conform Lg.nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor si protectia persoanelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP pe adresawww.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante- DGFP-Tulcea, str. Babadag nr.163 bis, jud.Tulcea.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer