Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 323579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
Numar invitatie: 323579/06.04.2012
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUICod fiscal: 16462898, Adresa: Aleea Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.207.11.01, Fax: 021.207.11.03
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 70000, telefon: +04 0212071101, fax: +04 0212071103, persoana de contact: EDUARD COSTACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei nr. 294, corp B ICIM, subsol, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea pazei celor 2 sedii ale Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1.100 lei si se va constitui sub forma de scrisoare bancara de participare sau virament bancar in contul de garantii A.N.P.M. (CIF 16462898) IBAN RO07TREZ7005005XXX001202 deschis la A.T.C.P.M.B., cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, care se prezinta in original si va fi valabila 90 zile de la data deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, constituita prin scrisoare bancara de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G nr. 34/2006;? cazier judiciar? cazier fiscal2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006;Pentrupersoane juridiceromane: ? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 31.01.2012;? Certificat de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 31.01.2012;Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.3. Certificat de participare cu oferta independenta.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista serviciilor prestate in ultimii 3 aniIncheierea/indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin 3 contracte al caror obiect a fost prest de serv similare si care sa fi avut o val totala, cel putin egala cu val estimata a serv solicitate2. Atestate profesionale in meseria de ?Agent de paza si ordine? pentru pers ce va deservi obiectivele din CS;3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim 3);4. Info referitoare la studiile, pregat profesionala si calificarea pers de cond, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii5. Doc si info referitoare la cond de munca si protectia muncii, cf preved legale in vigoare pentru activ desf in indeplinirea ob contract ce urmeaza a fi atribuit;6. Autorizatie eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane pentru servicii de p
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Fisiere electronice atasate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer