Achizitie publica - servicii de paza
Detaliu pentru invitatia numarul 324920
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324920/24.04.2012
Denumire contract: servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARADCod fiscal: 17090393, Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad, Telefon: 0257210055, Fax: 0257210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 decembrie 1918 nr.14, arad, Romania, cod postal: 310134, telefon: +40 257210055, fax: +40 257210055, persoana de contact: secretariat camera 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918 nr.14, Compartiment Achizitii publice camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de paza pentru 3 centre din subordinea DGASPC Arad
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 122 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la cerere de ofertaeste de 1462.44 lei. Modul de constituire a garantiei poate fi prin ordin de plata in contul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad nr. RO59TREZ0215006XXX010304 deschis la Trezoreria Municipiului Arad, prin lichiditati depuse la casieria Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str 1 decembrie 1918, nr 14, cam. 8 (Casierie), prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, conform formularului nr. 12 sau polita de asigurare.DOVADA CONST.GARANTIEI, DUPA CAZ INSOTITA DE DECL.DE INCADRARE IN CATEG. IMM, VOR FI ATASATE OFERTEI, INTR-UN PLIC SEPARAT, LA VEDERE. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60de zile de la data limita de primire a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare dupa cum urmeaza: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in termen de pana la 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilta castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.se va retine contestatorului careuia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNCS suma calculata conform art. 278^1/OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea contractului.Modul deconstituire agarantiei de buna executie se va face conform art.89 alin.(2) siart. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: - se va constitui prinscrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad; model formular 12- printr-o societate de asigurariModul de restituire a garantiei de buna executie si termenul: -in termen de 14 zile de la data de 31.12.2012daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cazierul fiscal/judiciar pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru administratori/actionari ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Participantii la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 lit.a);c) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular nr.1- Declaratie privind eligibilitateaFormular nr.2- Declaratia privind calitatea de participant la proceduraFormularul 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 4 - Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 ? persoana cu functie de decizie director general dr. Edita Iuhasz, membrii comisiei: Viorica Iancu, Diana Jurca, Iuhasz Alexandru; Matusinka Ladislau; Florica Bunaciu - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie sa nu prezinte datorii restante in luna anterioara celei in care se depune ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.ATENTIE !!!!!Se solicita : Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata de IGPR.Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul.Avizul de functionare al dispeceratului ? copie conform cu originalul.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cuconditiile art. 3 din Legea 346/2004.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si acontractelor de concesiune de serviciiArt. 183. - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sadovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - fisa de ?INFORMATII GENERALE?;, fisa?EXPERIENTA SIMILARA?, recomandari, Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;, declaratie privind efectivul mediu din ultimii 3 ani al personalului angajat si al cadrelor de conducere certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatie.ro sau sediul DGASPC Arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:01