Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA


Detaliu pentru invitatia numarul 325555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILA
Numar invitatie: 325555/03.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILACod fiscal: 17093659, Adresa: BRAILA, STR. GHIOCEILOR NR 8, Braila, Telefon: 0239677839, Fax: 0239694875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PAZA
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 453.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita garantia de participare in cuantum de 940 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fide 90 zile calendaristice de la data depunerii ofertei.Modalitatea de constituire reglementata de art. 86 alin (1) si alin (5) din H.G.925/2006.In cazul I.M.M.-urilor garantia de participare este cu reducere 50%. Odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceastacategorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul , perioada de valabilitate , atrage descalificarea ofertantului.Garantia de participare se va restitui / retine conform prevederilor legale.Suma ce se va retine in conditiileprevazute de art.278^1 din O.U.G. 34/2006 este de 934, 54 lei.In cazul in care operatorul economic opteaza constituirea garantiei de participare prin virament bancar in contul autoritatii contractante , acesta este: RO78TREZ1515006XXX003260 deschis la Trezoreria Braila.Documentul se va scana si se va depunein S.E.A.P. : www.e-licitatie.ro
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire se realizeaza in conformitate cu art.90 alin (1) din H.G. nr.925/2006, in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art.92 alin 1 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Informatii generale despre ofertant , Formularul nr.1;
-Declaratia privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.180; semnatade reprezentantul legal si purtand ?tampila ofertantului. Declaratia se va prezenta side tertul sustinator ( in cazul in care exista), Formularul nr.2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, semnatade reprezentantul legal si purtand ?tampila ofertantului. Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator ( in cazul in care exista), Formularul nr.3;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat si certificatulprivind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator ( in cazul in care exista). Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Alexandru Sculschi-director general; Camelia Avram ?sef serviciu buget-finante-contabilitate-salarizare; Simona Daniela Cimpoae ?director general adjunct;Gina Decu ?inspector de specialitate, Laura Rusu ? consilier juridic, Gabriela Mihai- inspector de specialitate;Atena Avram -sef serviciu, Antonescu Stelus-sef serviciu, IulianCatalinEftimie ? sef serviciu, Formularul nr.5;
-Certificatde participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr.4;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr.6;Toate documentele solicitate se vor depune in S.E.A.P. : www.e-licitatie.roOperatorul economic care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi exclus din procedura de atribuire a acordului cadru. -Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe langa instanta competenta , din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau seciundarproducerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documentul se va depune in S.E.A.P. in original/ copie legalizata/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si ?tampila operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea si data angajarii personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.-Declaratie pe proprie raspundere prin care se precizeaza faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer