Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 325823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA DOLJ
Numar invitatie: 325823/08.05.2012
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA DOLJCod fiscal: 11333620, Adresa: str. Tabaci nr. 1, Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251502233, 0251310067, Fax: 0251310071, 0251502106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de paza in locatiile DSP Dolj din: Craiova, str. Tabaci, nr.1;Craiova, str. Lamaitei, nr.10;Craiova, str. Brestei, nr.6;Craiova, str.C-tin Lecca, nr.2 in intervalul orar prezentat in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1%) este de 1230 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantiei de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG nr 925/2006 si prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine din garantia de participare suma calculata conf. prevederilor art 278^1 din OUG nr 34/2006.Documentul prin care s-a constituit garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat la sediu de catre toti operatorii economici in acelasi termen.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantiei de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din HG nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completare Formular 1 din Sectiunea Formulare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 - completare Formular 2 din Sectiunea Formulare. Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 4 din Sectiunea Formulare- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Dr. Bebe Martin-Director Executiv, Ec.Nicolae Marcu-Dir.Exec.Adj.Ec., Comisie evaluare: Marilena Valent-Consilier Comp. Achizitii Publice, Jr.Niculina Bulacu-Cons.Juridic Comp.Achizitii Publice, membr.rezerva Jr.Livia Paralescu-Comp.Juridic, Popa Alina-Serv.Administrativ si Mentenanta, Ec.Luiza Boanca-Serv.Fin.Contab, membr.rezerva Ec.Lavinia Nuta-Serv.Fin.Contab, Ec.Elena Ciobla-Serv RUNOS, membr.rezerva-Ec.Olivia Duinea-Serv RUNOS.Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant - completare Formular 5 din Sectiunea Formulare.Toate documentele solicitate se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Cerinta nr. 2 Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru desfasurarea activitatii de paza si protectie, conform prevederilor Legii nr. 333 / 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Normelor Metodologice din 25 iunie 2004 privind eliberarea, reinnoirea, suspendarea si anularea licentelor de functionare pentru societatile specializate in sisteme de alarmare impotriva efractiei, avizarea conducatorilor si a personalului tehnic al acestora.Cerinta nr. 3 Avizul Inspectoratului de Politie Judetean in a carui raza teritoriala isi are sediul persoana juridica in cauza obtinut de conducatorul societatii specializate de paza si protectie sa aiba.Documentele se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Recomandari/documente constatatoare, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Declaratie privind dotarile specifice, echipamentele tehnice, etc.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 22:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer