Achizitie publica - Servicii de paza
Detaliu pentru invitatia numarul 329156
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329156/08.06.2012
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC OBSTETRICA GINECOLOGIE 1320CUZA-VODACod fiscal: 4701320, Adresa: str.Cuza-Voda nr.34 IASI, Iasi, Telefon: 0232213000, Fax: 0232215468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cuza-Voda nr.34 IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700038, telefon: +40 232213000, fax: +40 232215468, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de paza si protectie a bunurilor si persoanelor pentru Spitalul Clinic de Obstetriva si Ginecologie ?Cuza Voda?
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 616 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut in Caietul de sarcini si pentru perioada prevazuta -180 zile. Dovada constituirii garantia de participare si Declaratia IMM(daca este cazul), se vor trimite in original la adresa spitalului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului;Cuantumul acesteia, este stabilit in Caietul de sarcini ca procent din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta2. Declaratie de eligibilitate (neincadrare in situatiile prevazute la art.180 din OG 34/2006)3. Declaratie neincadrare in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/20064. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 din OG 34/2006(Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunturmatorii: Manager - prof. dr. Mircea Onofriescu, Director financiar contabil - ec. Gica Cosescu, Director Medical prof. dr. Maria Stamatin, ing Moldovan Carmen, ing. Rotaru Valentin)5. Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala (Consiliul Judetean Iasi);6. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P;Punctele 5 si 6 sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele se pot prezenta in original sau copie lizibila stampilata "conform cu originalul". Certificat de inregistrare ? ?copie conform cu originalul?;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii, original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, sau de la data infiintarii, Licenta eliberata de IGPR privind paza obiectivelor, bunurilor si protectiei persoanelor, pentru realizarea transporturilor de valori, Recomandare, Licenta eliberata de IGPR privind proiectarea, instalarea si intretinerea sistemelor tehnice antiefractie si antiincendiu, Aviz de functionare pentru dispeceratul propriu pentru Municipiul Iasi, Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile specifice, Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni, Dovada detinerii autorizatiei de port arma, respectiv a detinerii autorizatiei de folosire a armelor si munitiilor letale pentru persoane juridice, Documente de calificare a personalului - certificate de absolvire a cursurilor de calificare profesionala de agent de paza, Polita de asigurare si raspundere civila pentru daune in caz de eveniment in valoare de minim 250.000, 00 lei, Sustinere tehnica Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001, Certificat care atesta implementarea sistemului de managenet al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001, Certificat care atesta implementarea sistemului de management al securitatii informationale ISO 27001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 12:40