Achizitie publica - Servicii de paza
Detaliu pentru invitatia numarul 334880
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334880/05.09.2012
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 125, Braila, Telefon: +40 0239694200, Fax: +40 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR.59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: ing. Danuta Sofroni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA CALARASILOR NR.59, Braila, Sala de protocol a spitalului.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a)Pentru locatia din Calea Calarasilor nr.59 (sediu)- 1 post de paza 24 h/zi, 1 post de paza mobil 24 h/zi si monitorizare si intretinere sistem alarma antiefractie existent in pavilion administrativ.b)Pentru locatia din sos. Baldovinesti nr.69 (sectia psihiatrie cronici adulti)- 1 post de paza 12h / zi.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 143 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pana la 2% din valoarea estimata fara tva.Cuantumul garantiei de participare este de 700 lei , valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei (60 de zile de la expirarea termenului pentru depunerea ofertei).In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Garantia de participare se poate constitui prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 700 lei si pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei , -depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul pentru garantia de participare la licitatie este RO76TREZ1515006XXX007273 deschis la Trezoreria Braila .Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie al contractului reprezinta 5% din valoarea totala fara TVA a contractului si se constituie dupa semnarea contractului dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia prin: -scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-prin ordin de plata in contul RO76TREZ1515006XXX007273 deschis la Trezoreria Braila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 al OUG nr.34/2006)? formular semnat si stampilat in original de catre ofertant, se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnat pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, spalare de bani- formular A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 ?, se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului - completata pe proprie raspundere- formular B.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- se solicita pentru a se vedea insistenta conflictului de interese ? formular C.Personele care detin functia de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: manager ing. Craciun Florentin, dir.fin-contab. Ec. Dobrescu Beatrice, comisia de evaluare: ing.Iacob Claudia, ec.Ibanescu Lenuta, ec.Stroe Germina, membru de rezerva ec. Neagu Nicoleta.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - formular tip eliberat de Directia Impozitelor si Taxelor locale in original sau xerocopie legalizata, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatii obligatorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si fondurilor speciale catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale- formular tip eliberat de D.G.F.P. in original sau xerocopie legalizata, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- conf. Ord. 34/2006, se solicita pentru a se certifica faptul ca participarea lor respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formular D. 1.Certificat de inregistrare emis de O.R.C.? formular tip eliberat de O.R.C. , xerocopie legalizata, din carea sa reiasa obiectul de activitate.2.Certificat de inregistrare in scopuri de T.V.A. (C.I.F.)-formular tip eliberat de M.F. - A.N.A.F. , xerocopie legalizata.3.Certificat constatator emis in temeiul art. 17 , alin.1, lit.c) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, cu modificarile si completarile ulterioare , eliberate in baza declaratiei pe propria raspundere , din care sa reiasa ca persoana juridica are dreptul legal de a realiza activitatea solicitata pentru codul CAEN 8010- formular tip eliberat de ORC - xerocopie legalizata .4.Certificat constatator eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990 ? original sau xerocopie legalizata, formular tip eliberat de O.R.C. cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor din care sa rezulte : -obiectul de activitate al ofertantului pentru codul CAEN 8010-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la reorganizarea sau procedura de lichidare judiciara (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani., -Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor prestate., -Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere responsabile cu indeplinirea contractului, -Recomandari din partea altor spitale cu privire la serviciile de paza prestate-min.1 recomandare, -Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare, -Declaratie pe propria raspundere privind respectarea cerintelor minime de securitate si sanatate a muncii, a masurilor de protectie a mediului si de securitate la incendii., - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., - Licenta de functionare eliberata de M.A.I. - I.G.P.- Directia Politiei de Ordine Publica in termen de valabilitate., - Polita de asigurare pentru raspundere civila profesionala cu suma asigurata de minim 250000 lei si cu o perioada de asigurare valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului., -Certificate de implementare si mentinere a certificarii, pentru : -sistemul de management al calitatii SREN ISO 9001 :2001 - 2008 , - sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationaleOHSAS 18001 , -sistemul de management al mediului ISO 14001., - Dovada existentei dispeceratului de monitorizare pe linie telefonica, GSM si frecventa radio emisa de Directia Politiei de Ordine Publica (aviz favorabil pentru dispecerat de monitorizare)., -Dovada existentei unui echipaj propriu de interventie rapida in caz de urgente .Ofertantul va preciza daca la solicitarea beneficiarului, un echipaj propriu de interventie rapida in caz de urgente poate fi cantonat in curtea interioara a spitalului, pe toata durata existentei unei situatii de urgenta., -Documente din care sa reiasa ca ofertantul are dreptul legal de a presta activitati de intretinere sisteme de alarma .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata interventie
25
Descriere: Durata de interventie
Experienta agenti paza
10
Descriere: Experienta agentilor de paza
Descrierea serviciului de paza mobil
5
Descriere: Descrierea serviciului de paza mobil
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 09:21