Achizitie publica - SERVICII DE PAZA
Detaliu pentru invitatia numarul 341666
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341666/10.01.2013
Denumire contract: SERVICII DE PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA LASERILOR, PLASMEI SI RADIATIEICod fiscal: RO 9052135, Adresa: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Telefon: +40 214574923, Fax: +40 214574923
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574923, fax: +40 214574923, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574923, fax: +40 214574923, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitionarea serviciilor de paza la obiectivele : Cladirea betatron (acceleratori) si Cladirea birouri (mecanic sef) - Sos.Atomistilor nr.409, Oras Magurele, ud.Ilfov (doua posturi de paza)
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 054 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 1.500 lei sau echivalent Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul din data de 10.01.2013 al Bancii Nationale a Romaniei- in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata, suma de 750, 54 lei- Perioada de valabilitate ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modalitatea de constituire ? conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, virament bancar sau printr-un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original;
- In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi Formularul din Anexa I din Sectiunea , ,Documente Generale??
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- Modalitatea de constituire - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. II);
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. III);
- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (ANEXA nr. IV).- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. V).- Personalul autoritatii contractante, cu functii de decizie si atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii este urmatorul: Ion MORJAN, Mihaela OSMAN, Remus POPA, Catalin TICOS, Marian TOMA, Daniel IGHIGEANU, Anca SCARISOREANU, Mihaela CONSTANTINDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici straini au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (in scopul aplicarii prevederilor tratatelor pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.- Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local sau care se incadreaza in cazurile prevazute de art. 691 , 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, vor fi respinse. Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, si un obiect de activitate care sa includa comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului care in urma evaluarii ofertelor este clasat pe primul loc si care a prezentat documentele susmentionate sub forma de copie certificata , ,conform cu originalul??, sa prezinte aceste documente in original pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi avut in ultimii trei ani financiari o cifra medie de afaceriglobale de minim75.000 lei .Prezentarea oricaror documente din care sa reiasa atingerea nivelul minim solicitat (de exemplu ultimele trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau ultimele trei rapoarte de audit).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa mai fi prestat in ultimii trei aniservicii similare cu cele solicitate de autoritatea contractanta, avand o valoare cumulata de minim 150.000 leiPentru oferte comune sau invocarea sustinerii unui tert sunt aplicabile dispozitiile art. 190 din O.U.G. 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani Ofertantul trebuie sa prezinte licenta de functionare emisa de Ministerul Internelor si Reformei Administrative (copie legalizata).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 16:10