Achizitie publica - SERVICII DE PAZA
Detaliu pentru invitatia numarul 343383
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343383/01.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 7641428, Adresa: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: 0263-217055, Fax: 0263-27055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020, telefon: +40 263217055, fax: +40 26327055, persoana de contact: MIHAI SIGOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020, telefon: +40 263217055, fax: +40 26327055,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A BUNURILOR APARTINAND BENEFICIARULUI
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 080 - 120, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participareeste de1000 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: pana la data de valabilitate a ofertei- Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1. Scrisoare de garantie bancara conform FORMULARUL F.I2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor; prin extrasul de cont al ofertantului, stampilat de banca. Contul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud este: RO21 TREZ 1015 041X XX00 0301, deschis laTrezoreria Bistrita si cod fiscal: 7641428.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: pana la data de valabilitate a ofertei, respectivminim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.( c ) In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maximum 5 zile lucratoare de la semnarea contractului de catre ambele parti2. Data constituirii garantiei de buna executie este data la care contractul intra in vigoare.3. Constituirea garantiei de buna executie este obligatia ofertantului declarat castigator.4. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA;a). . Forma de constituire a garantiei de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract .Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilorsau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetulgeneral consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele. CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul D.Certificatulse va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010Pentru persoane juridice/fizice romane: -- certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulteactivitatea de baza si ca ofertantul nu are cazier; (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.) In cazulprezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicariirezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.Pentru persoane juridice / fizice straine: - Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Pentru persoane fizice se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Prezentarea cel putin a unei recomandari privind modul de indeplinire a unui contract cu referire la serviciile ce fac obiectul achizitiei., - Acte doveditoare de atestare profesionala, in domeniu, in conditiile Legii 333/2003, pentru personalul care executa serviciul de paza., -D E C L A R A T I E privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si cea tehnico-economicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 09:28