Achizitie publica - Servicii de paza
Detaliu pentru invitatia numarul 344871
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344871/05.04.2013
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: +40 231517150, Fax: +40 231517780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de paza conform caietului de sarciniOptiuni: In conformitate cu art.6 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 880 - 446, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea maxima estimata, respectiv 8935 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ?conform Formular 7.2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani;3.Lichiditatidepuse la casieria autoritatii contractante.Dovada garantiei de participare se va face in original.Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta, este cea din ziua publicarii invitatiei de participare, cursul oficialtransmis de BNR
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit.Mod de constituire: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 8);Prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile H.G.nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - Completare Formular 3.4. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: > Manager - Ec. Gheorghe Damian;> Director Financiar Contabil - Ec. Oana Adomnitei;> Director Medical - Dr. Gina Puflea;> Ing. Carmen Craciun;> Ec. Luminita Zaharia;> Ec. Buchir Lucian;> Jr. Victor Nitu;> Ing.Bichis Ioan;> Ec. Temciuc Florin;> Ec. Catalin Constantin Rizac;> Ec. Poclid Gabriela;> Jr. Bucsa Georgiana;> Jr. Hutanu Dorel.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceastadeclaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)3. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 54. Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane valabila la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; - declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 08:59