Achizitie publica - Servicii de paza
Detaliu pentru invitatia numarul 345019
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345019/10.04.2013
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a municipiului BistritaCod fiscal: 28037158, Adresa: Piata Centrala nr. 2, Bistrita, Telefon: 0263239376, Fax: 0263224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA CENTRALA NR. 6, BISTRITA, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263224706, fax: +40 263231046, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: POLITIA LOCALA A MUNICIPIULUI BISTRITA, PIATA CENTRALA NR.2, BISTRITA, CAMERA NR. 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza a obiectivelor , bunurilor si valorilor la obiectivele municipiului Bistrita si transport valori in conformitate cu Caietul de Sarcini. Valoarea estimata minima este 232.387, 00 lei fara TVA pentru 8 luni, pana la data de 31.12.2013 si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua ofertele. Valoarea estimata maxima este 348.580, 00 lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prin aplicarea prev. art.6 din H.G.nr.925/2006Optiuni: Cu posibilitatea prelungirii contractului cu 4 luni, prin aplicarea prev.art.6 din H.G.nr.925/2006
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 387 - 348, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4647 lei (pentru a beneficia de reducerea de 50% a garantiei de participare prev. de Legea nr.346/2004 se va prezenta declaratia pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categ.IMM-form. nr.12). Cont RO70TREZ1015006XXX007474, Politia Locala a municipiului Bistrita, , deschis la Trezoreria municipiului Bistrita. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile , incepand cu data limita de primire a ofertei. Garantia de participare se constituie prin 1)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, 2) prin depunerea la casieria Politiei Locale a municipiului Bistrita, Piata Centrala nr. 2: a)a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor b)a unei sume in numerar .Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 2323, 5 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Completare Formular 7 Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Cerinta nr.3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Completare Formular nr. 4 .Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Completare Formular 6Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl.Cretu Ovidiu Teodor- primar mun. Bistrita;d-na Gaftone Floare - secretar mun. Bistrita;d-na Albu Maria - director executiv;Dl.Frandes Florin Nicolae-Director execuriv Politia Locala a municipiului Bistrita ;Dna.Galben Valeria -Sef Birou Contabilitate;Dna.Szilagyi Magdalena ?Politist local;Dl.Gabrian Ovidiu -Sef Serviciu ;D-na Andreies Cristina - Consilier Juridic ;D-na Sangeorzan Dorina - Director executiv adj.D-na Varjan Cornelia - Inspector , Serviciul Achizitii publice Primaria BistritaD-na Ciupe Emilia - Consilier , Serviciul Achizitii publice Primaria BistritaDl.Georgiu Cristian - Sef BirouDl.Turcu Adrian- sef ServiciuConsilieri locali: Avram George, Antal Attila, Bria Dumitru Alexandru, Gagea Maxim, Hangan Sorin, Ilies Narcisa Simona, Kiss Laszlo, Moldovan Vasile, Molnar Iosif Augustin, Muthi Adrian Gelu, Moisil Filip, Peteleu Ioan, Kozuk Andrei, Sarmasan Mihai Lucian, Rus Constantin, Rusu Andrei, Seserman Sorin Alin, Tabara Camelia, Talos Florin, Tuta Gheorghe, Toniuc Alexandru MarianCerinta nr. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formular nr.5 Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de primire a ofertelor (emis in maximum 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor ), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiectul de activitate principal sau secundar serviciul solicitat prin prezenta documentatie de atribuire.Documentele se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc. in original/copie legalizata, inaintea transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte derularea cel putin a unui contract avand ca obiect prestarea de servicii de paza , indiferent daca beneficiarul este o entitate publica sau privata.Se va prezenta lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte prestarea in ultimii 3 ani a unor contracte similare ( cel putin un contract) avand ca obiect servicii de paza .- Se va prezenta informatii relevante din contractul/contractele prezentate ca experienta similara ( parti contractante , obiect, valoare, durata si pagina cu semnaturi) declarate pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara si de document/ documente constatatoare si/sau recomandare/ recomandari din partea beneficiarului pentru contractul/ contractele respective. Nota: Se vor lua in considerare doar acele documente constatatoare care au fost intocmite si emise in baza art. 97^1, alin.1 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantii care vor prezenta documente constatatoare , nu au obligativitatea de a prezenta recomandare/recomandari., Cerinta nr.2.Informatii privind echipamentele tehnice si dotarile specifice conform Caietului de sarcini. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarile necesare prevazute in caietul de sarcini pentru indeplinirea serviciului de paza si transport valori din prezenta procedura.Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, autovehiculele transport valori proprii, dispecerat propriu local , mijloace de comunicare si alte mijloace detinute in dotare pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contactului., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul de specialitate care va presta serviciile ce fac obiectul contractului.-Ofertantul va face dovada ca personalul din conducerea societatii detine Avizul Inspectoratului de Politie Judetean sau al Directiei Generale de Politie a municipiului Bucuresti , in conformitate cu art. 20 alin .9 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor si protectia persoanelor prin prezentarea avizul Inspectoratului de Politie Judetean sau al Directiei Generale de Politie a municipiului Bucuresti obtinut de conducatorul societatii specializate de paza si de protectie. Se vor prezenta documentele privind pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului . Documentele se vor prezenta in copie lizibila conform cu originalul- Ofertantul va face dovada ca dispune de personal atestat pentru prestarea serviciilor de paza care a absolvit cursurile profesionale in conformitate cu Legea nr. 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor si protectia persoanelor , prin depunerea Declaratiei privind nominalizarea personalului care va participa la indeplinirea contractului (formular nr 9) la care se va atasa atestatele , in copie conform cu originalul, Cerinta nr.4 Autorizari specifice : Licenta de functionare emis de Inspectoratul General al Politiei Romane, Cerinta 5 Informatii privind functionarea dispeceratului de monitorizare local Cerinta nr.1Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:56