Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 345810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA DOLJ
Numar invitatie: 345810/24.04.2013
Denumire contract: Servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA DOLJCod fiscal: 11333620, Adresa: str. Tabaci nr. 1, Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251502233/ +40 351885137, Fax: +40 251310071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de paza in locatiile DSP Dolj din: Craiova, str. Tabaci, nr.1;Craiova, str. Lamaitei, nr.10;Craiova, str. Brestei, nr.6;Craiova, str.C-tin Lecca, nr.2 in intervalul orar prezentat in caietul de sarcini.Optiuni: Aplicarea prevederilor art.6 din H.G. nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 - 220, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1%) este de 1450 lei.IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin(2) din Legea 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantiei de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG nr 925/2006 sau prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Cont pentru depunere garantie participare: RO75TREZ2915005XXX000116 deschis la Trezoreria Craiova.Dovada constituirii garantiei de participare va fi transmisa atat in SEAP in format electronic, semnata cu semnatura electronica, cat si in original la sediul DSP Dolj, str. Tabaci, nr. 1, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantiei de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din HG nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completare Formular 1 din Sectiunea Formulare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 - completare Formular 2 din Sectiunea Formulare. Tertul sustinator, daca este cazul, trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 4 din Sectiunea Formulare - se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitiesunt: Dr. Betiu George-Director Executiv, Ec.Marcu Nicolae-Dir.Exec.Adj.Ec., Comisie evaluare: Valent Marilena Valentina-Consilier Comp.Achizitii Publice, Jr.Bulacu Niculina Georgeta-Jr.Comp.Achizitii Publice, membr.rezerva Jr.Paralescu Livia Alina-Comp.Juridic, Ing.Popa Ileana Alina-Serv.Administrativ si Mentenanta, Ec.Boanca Maria Luiza -Serv.Fin.Contab, membr.rezerva Ec.Rata Maria -Serv.Fin.Contab, Ec.Micu Viorel Dorin -Serv RUNOS, membr.rezerva-Ec.Stefan Adrian Petre -Serv RUNOS.Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant - completare Formular 5 din Sectiunea Formulare.Toate documentele solicitate (scanate)vor fi transmise in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator- emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Cerinta nr. 2 Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru desfasurarea activitatii de paza si protectie, conform prevederilor Legii nr. 333 / 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Normelor Metodologice din 25 iunie 2004 privind eliberarea, reinnoirea, suspendarea si anularea licentelor de functionare pentru societatile specializate in sisteme de alarmare impotriva efractiei, avizarea conducatorilor si a personalului tehnic al acestora.Cerinta nr. 3 Avizul Inspectoratului de Politie Judetean in a carui raza teritoriala isi are sediul persoana juridica in cauza obtinut de conducatorul societatii specializate de paza si protectie.Toate documentele solicitate (scanate)vor fi transmise in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa Informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, Recomandari/documente constatatoare, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la sudiile, pregatirea profesionala, calificareapersonalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de servicii., Declaratie privind dotarile specifice, echipamentele tehnice, etc. Certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificat emis de un organism acreditat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer