Achizitie publica - Servicii de paza a obiectivelor miniere din cadrul C.N.C.A.F. "MINVEST" S.A. Deva
Detaliu pentru invitatia numarul 323758
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323758/10.04.2012
Denumire contract: Servicii de paza a obiectivelor miniere din cadrul C.N.C.A.F. "MINVEST" S.A. Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A CUPRULUI, AURULUI SI FIERULUI "MINVEST" S.A. DEVACod fiscal: RO2117946, Adresa: PIATA UNIRII NR.9, Deva, Telefon: 0254213040, Fax: 0254213641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA UNIRII NR.9, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213040, fax: +40 254213641, persoana de contact: PATRASCOIU VICTOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA UNIRII NR.9, Deva, jud. Hunedoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza a obiectivelor miniere din cadrul C.N.C.A.F. "MINVEST" S.A. Deva
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea activitatii de paza a tuturor obiectivelor miniere din cadrul C.N.C.A.F. "MINVEST" S.A. Deva, care cuprind: incinte miniere, active (cladiri), galerii, suitori si puturi de mina , halde, iazuri de decantare, depozit de explozivi si muzeu exponate aurifere, pentru prevenirea producerii oricaror fapte de natura sa aduca prejudicii unitatii
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 812 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 3228 lei, reprezentand1% din valoarea contractului conf. art.431, alin 2 lit. a) si 2781 alin 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si a art. 85 lit.a) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi 16141 lei reprezentand 5% din valoarea contractului (valoare fara TVA).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea prevazuta la art.180/O.U.G. 34/2006 (Formular C)Declaratie privindneincadrareain situatiile prevazute la art. 181/O.U.G. 34/2006 (Formular D) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului si bugetelor locale in original, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si PRIMARIE, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare in original emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: 2008, 2009, 2010.Bilantul contabil aprobat si inregistrat de organele competente la 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Licenta de functionare?copie legalizataAvizul al Inspectoratul de Politie judetean pentru conducatorul unitatii specializate in prestarea serviciilor de paza.Declaratii pe proprie raspundere a conducatorului societatii specializate ca: -nu a fost suspendat din activitate in ultimele 3 luni;
- privind uniforma, insemnele distinctive, echipamentul de protectie, ecusonul de identificare asigurate pentru personal.- ca personalul care va efectua paza va fi atestat integral.- ca dispune de mijloacele materiale, echipamente si mijloace de comunicatie proprii necesare efectuarii serviciilor de paza.Listaprincipalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de recomandari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 10:28