Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA A OBIECTIVELOR MINIERE DIN CADRUL CNCAF "MINVEST" SA DEVA


Detaliu pentru invitatia numarul 341680
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A CUPRULUI, AURULUI SI FIERULUI "MINVEST" S.A. DEVA
Numar invitatie: 341680/11.01.2013
Denumire contract: SERVICII DE PAZA A OBIECTIVELOR MINIERE DIN CADRUL CNCAF "MINVEST" SA DEVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A CUPRULUI, AURULUI SI FIERULUI "MINVEST" S.A. DEVACod fiscal: RO2117946, Adresa: PIATA UNIRII NR.9, Deva, Telefon: 0254213040, Fax: 0254213641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA UNIRII NR.9, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213040, fax: +40 254213641, persoana de contact: PATRASCOIU VICTOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA UNIRII NR.9, Deva, jud.Hunedoara, Romania, cod postal: 330152
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CONSERVARE, INCHIDERE MINE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA A OBIECTIVELOR MINIERE DIN CADRUL CNCAF "MINVEST" SA DEVA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea activitatii de paza a tuturor obiectivelor miniere din cadrul CNCAF??MINVEST??SA Deva , care cuprind: incinte miniere, active (cladiri), galerii, suitori si puturi de mina , halde, depozit de explozivi, muzeu exponate aurifere si sediu CNCAF MINVEST SA Deva, pentru prevenirea producerii oricaror fapte de natura sa aduca prejudicii unitatii
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 541, 398 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 5414 lei, reprezentand1 % din valoarea contractului conf. art.431alin 2 lit. a) si 2781 alin 1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si a art. 85 lit.a) din HG 925/2006 si poate fi constituita in conf. cu art.86 din HG 925/2006Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5%din valoarea contractului(valoare fara TVA)conform art.89 alin(2) din HG 925/2006 si poate fi constituita in conf. art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 ( Formular C)Declaratie privindneincadrareain situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006( Formular D)Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010( Formular 3A)Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 691 din OUG 34/2006. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006( Formular 4A)PERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE SI SEMNATARE A DOCUMENTELOR EMISE IN LEGATURA CU PROCEDURA DE ATRIBUIRE DIN CADRUL CNCAF ??MINVEST??SA- ing. ANDRONACHE DANIEL- DIRECTOR GENERAL- ec. COSTACHE DESPINA- CONTABIL SEF- ing. PATRASCOIU VICTOR- INGINER SEF- jr. CURTEAN ANA-MARIA- CONSILIER JURIDICCertificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor , taxelor , contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidate al statului si bugetelor locale, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si PRIMARIE , din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Forma de prezentare: original , in copie legalizata sau in copie certificata??conform cu originalul?? Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Forma de prezentare: original , in copie legalizata sau in copiecertificata??conform cu originalul??Certificatul constatator trebuie sacuprinda si obiectul de activitate a ofertantului care sa corespunda cu obiectul contractului, sisa rezulte structura organizatorica a sediului central si a punctelor de lucru oficiale inregistrate, sediul central cu toate punctele de lucruDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM( unde este cazul )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: Bilantul contabil la 31.12.2011 aprobat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Licenta de functionare pentru efectuarea serviciilor de paza a obiectivelor-eliberata de Politie, conf.Legii 333/2003?copie legalizata. Aviz favorabil eliberat Politie pentru Dispeceratul de monitorizare a sistemelor de alarmare impotriva efractiei, copie legalizata. Decl.pe proprie raspundere a conducatorului societatii specializate ca nu a fost suspendat din activitate in ultimele 3 luni. Decl.pe proprie raspundere a conducatorului societatii specializata in prestarea serv. de paza, privind dotarea cu uniforma, insemnele distinctive, echipamentul de protectie, ecusonul de identificare asigurate pentru personalul care va fi implicat in activitatea de paza a obiectivelor.Decl. pe propria rasp. ca pers. care va efectua paza va fi atestat profesional in cond. legii.Listaprincipalelor serv.prest.in ultimii 3 ani.Decl. pe propria rasp. ca dispune de mijloacele mat., echipam. si mijl. de comunic. proprii nec. efectuarii serviciilor de paza. Sistem propriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarilorDeclaratie privindrespectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate in munca - in conformitate cu cerintele standardului OHSAS 18001:2007
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer