Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza a unor obiective din municipiul Moinesti


Detaliu pentru invitatia numarul 338883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Moinesti
Numar invitatie: 338883/06.11.2012
Denumire contract: Servicii de paza a unor obiective din municipiul Moinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza a unor obiective din municipiul Moinesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea pazei la obiectivele: - garaj Albotesti, str. Albotesti, nr. 7 Moinesti - asigurare post de paza si protectie 12 ore /zi, program intre orele 19-7;
- Baza de productie Tescani, sat Bosoteni, com Beresti Tazlau - post de paza si protectie 24 ore /zi, program intre orele 7-7;
- ParcBai ape minerale str. T. Vladimirescu - post de paza si protectie, program intre orele 7-7, 19-7
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.500 RON Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formelede constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conformFormular nr. 14 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, scrisoarea de garantie va fitransmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionate in invitatia de participare.-in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490.Garantia se poate depune si sub forma de numerar la Casieria institutieiNota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.800 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv dinoperatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasireducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiuneaFormulare
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 15 din Sectiunea Formulare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Marilena Darlau - Secretar, Elena Anghel -consilier juridic, Iustina Petecuta - Sef Serviciu UATAPC, Director economic - Gheorghe Chirea, Inspector U.A.T.A.P.C. - Bejan Rodica, Director Politie locala - Popa Marius, Consilier U.A.T.A.P.C - Gabriela Popescu, Auditor M.S.I - Nelu Bobeica. Consilieri locali care au aprobat bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin CiprianCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Certificat constatator ORC(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Documente echivalente pentru persoane straine valabile la data deschiderii ofertelor, sau (dupa caz) apartenenta din punct de vedere profesional.A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Licenta pentru desfasurarea activitatii de paza eliberata de organele competente conform Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti sau tertii sustinatori; in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obl;igatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Se vor prezenta documenterelevante (bilanturi contabile, extras de bilant, raport de audit etc)., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, toti membrii grupului vor prezenta informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: Op. ec. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de prestare. Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertelor, Cerinta 2: Experienta similara-OP. economici vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani -calculati pana la data depunerii ofertei - a unor servicii de natura similara duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de celputin 150.000 lei fara TVA. Se vor prezenta maximum 3 contracte(parti relevante ale acestora) / procese verbale de receptie., Cerinta 3: Ofertantul va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere precum si angajamentul ofertantului privind resursele umane implicate in derularea contractului, Cerinta 4: Ofertantul va prezenta lista cu dotarile tehnice necesare indeplinirii contractului, Cerinta 5: Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In cazul asocierii unui grup deoperatori economici, indeplinirea cerintelor privind capacitateatehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor 1, 2, 3 si 4 de la punctul III 2.3.a. ISO 9001 sau certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer