Achizitie publica - Servicii de paza Central DRDP Brasov si SDN 1-5
Detaliu pentru invitatia numarul 334815
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334815/04.09.2012
Denumire contract: Servicii de paza Central DRDP Brasov si SDN 1-5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, Brasov, Romania, cod postal: Brasov, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547688, Contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et.6, cam. 13 Brasov, Romania, cod postal: Brasov, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547688, Persoana de contact: Nicoleta Muraru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza Central DRDP Brasov si SDN 1-5
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza Central DRDP Brasov si SDN 1-5
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 498.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de : Lot 1: SDN Brasov ? 2.000, 00 leiLot 2: SDN Sibiu ? 1.800, 00 leiLot 3: SDN Tg. Mures ? 1.300, 00 leiLot 4: SDN M. Ciuc ? 1.800, 00 leiLot 5: SDN Sf. Gheorghe ? 750, 00 leiLot 6: Central DRDP Brasov? 330, 00 leiemise de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 de zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conf. art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de: Lot 1: SDN Brasov ? 1.325, 37 leiLot 2: SDN Sibiu ?1.159, 70 leiLot 3: SDN Tg. Mures ? 828, 36 leiLot 4: SDN M. Ciuc ? 1.159, 70 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani .Ofertantul va prezenta F5.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa F5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta F6.Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008, 2009, 2010 sau 2011 dupa caz). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2008-1 euro= 3, 6827 lei; 2009-1 Euro=4, 2373 Lei; 2010?1 Euro=4, 2099 Lei; 2011?1 Euro=4, 2379 Lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Of treb sa dov ca a prestat in ultimii 3 ani (august 2009 ? pana la depunerea ofertelor) cel putin 1 (unu) contract de servicii similare cu cele supuse prezentei proceduri, resp servicii de pazala obiective de interes national.Of va prezenta: - copii dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv (e) (partile semnatare, durata contractului, valoarea, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pag cu ment ?conform cu originalul?;
- Pt contr prevazute la alineatul anterior, se va prezenta: F10 semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Benef. Acest F se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/e formular/e sa contina toate elem/info cerute de catre AC in continutul F10 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar;
- Recomandare sauDocument constatator emis de benef, in conf cu art 97 ind 1 din HG 925/2006, cu modif si compl ult (incl HG 834/2009), Cerinta nr. 2a)Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3- Licenta de functionareeliberata de Inspectoratul General alpolitiei Romane, conform prevederilor Legii 333/2003, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul avand valabilitatela data depunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Licenta de functionare in copie conforma cu originalul, autoritatea contractantava solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Licenta de functionare in original/copie legalizata.Nota : Lipsa licentei de functionare sau prezentareaacesteia intr-o forma neconforma cu cerintele achizitorului va duce la descalificareaofertantului., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta), echipamente minime necesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini si anume: - mijloace de autoaparare specifice;
- tinuta aprobata de Ministerul de InterneCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirmaindeplinirea cerintelor de calificare: - Informatii privind echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare a servicilor.Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 12 ?Declaratie privind echipamentele minime? si Anexa Formularului nr.12 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire (Se va corela cu cerintele caietului de sarcini)., Cerinta nr. 5Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului : - o persoana cu functie de raspundere responsabila pentru indeplinirea contractului, atestata profesional, potrivit legii 333/2003 pentru fiecare lot in parte.Ofertantul va prezenta: - F15 si Anexa la F15 din Cap ?Formulare? al Doc de atribuire (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini)- F16 pentru personalul propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.- Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV., Cerinta nr. 7Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Cerinta nr. 7 - continuareOfertantii vor prezenta F18 si Anexa la F18 completata, semnata si stampilata in conf cu cerintele modelului prezentat in Cap "Formulare" al Doc de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta F1 din Cap?Formulare? al Doc de AtribuireNota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta F18 mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., Cerinta nr. 8INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi op ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Of va prezenta urmatoarele: 1. F19 semnat de catre reprez imputernicit al of.2. F20 semnat de catre reprez legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care of este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta F19 si F20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conf cu art 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent .Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii, respectiv pentru prestarea serviciillor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 12:37