Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza in Comuna Corbii Mari, jud. Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 347712
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CORBII MARI (PRIMARIA CORBII MARI)
Numar invitatie: 347712/31.05.2013
Denumire contract: Servicii de paza in Comuna Corbii Mari, jud. Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORBII MARI (PRIMARIA CORBII MARI)Cod fiscal: 4402612, Adresa: str. Principala nr. 1, Corbii Mari, Telefon: +40 245716444, Fax: +40 245716444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 1, Corbii Mari, Romania, cod postal: 137135, telefon: +40 245716444, fax: +40 245716444, persoana de contact: Gheorghe Stroe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala nr. 1, Corbii Mari, Romania, cod postal: 137135, telefon: +40 245716444, fax: +40 245716444
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza in Comuna Corbii Mari, jud. Dambovita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza in Comuna Corbii Mari, jud. Dambovita conform caietului de sarcini anexat la documentatieOptiuni: art.122, lit.j din O.U.G. 34/2006
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 - 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 3000 lei.Pentru garantia constituita intr-o valuta, echivalenta de schimb leu/valuta se va calcula la o data cu 5 zile iainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate este de 3 luni de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta(formularul 11). Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate in suma de 1500, cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum 3% din valoarea contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie : a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarib) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. - Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens. Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Completarea Formularul 1de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 2 de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul sustinerii de catre un tert, acesta va completa Formularul 2 punctele a), c) si d). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 4 de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiicontractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: RAnghel Constantin ? primar; - Patrascu Mircea - viceprimar; - Stroe Gheorghe ? contabil; - Ion Maruntelu Maria - secretar comuna. -Consilieri locali: Alecu Victor, Ion Ion, Dorobantu Tudor, Gheorghe Adrian, Ilie Ion, Milosi Ionel, Dinca Dumitru, Mihai Gheorghe, Pavelescu Nicolae, Miu Iulian, Barbes Aurica, Sandu Aurelia, Patrascu Mircea, Iancu Nicolae, Stroe Ion.4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu seincadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 37.Angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica in cazul sustinerii capacitatii financiare sau tehnice de catre un tert. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba orespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Licenta de functionare a ofertantului, eliberata de catre ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 :1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 150.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani. Serviciile prestaterebuie sa aiba caracter asemanator contractului pentru care se aplica prezenta procedura. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani siacele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii., Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer