Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA IN COMUNA TEREMIA MARE,JUDETUL TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 339679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Teremia Mare (Primaria Teremia Mare)
Numar invitatie: 339679/19.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE PAZA IN COMUNA TEREMIA MARE, JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Teremia Mare (Primaria Teremia Mare)Cod fiscal: 4527403, Adresa: str. Principala, nr. 597, , Teremia Mare, Telefon: +40 0256380399/+40 0256380001/+40 0722264865, Fax: +40 0256380399/+40 0256380001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 597, , Teremia Mare, Romania, cod postal: 307405, telefon: +40 0256380399/+40 0256380001/+40 0722264865, fax: +40 0256380399/+40 0256380001, persoana de contact: Ghe. Aurel Mihaes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Teremia Mare, nr.597, Jud.Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA IN COMUNA TEREMIA MARE, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTAREA DE SERVICII DE PAZA PENTRU COMUNA TEREMIA MARE, JUDETUL TIMIS CONFORM PREVEDERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 883.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 11000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita stabilita de primire a ofertelor).Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita in conf.cu preved.art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Virament bancar in contul A.C RO27TREZ62724510220XXXXX Trezoreria Sinnicolau Mare, cod fiscal 4527403 (se va prezenta copie lizibila dupa ordinul de plata), scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr ? se prez in original;un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez in original;Garantia de participare se va returna cf. prevederilor art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertanii din categoriaintreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garanii conform legii nr. 346/2004 art. 16 alin.(2) cu modificrile icompletrile ulterioare.Pentru a beneficia de aceast facilitate in plicul exterior se va depune o declaraie pe propria rspundere privindindeplinirea condiiilor cumulative prevzute in art.3 alin.(1) din Legea 346/2004 privind stimularea infiinrii si dezvoltrii inteprinderilor mici simijlocii. Autoritatea contractanta va retine, ofertantului care a depus o contestatie si aceasta a fost respinsa de catre CNSC, din garantia de participare in raport cu valoarea respectiva a contractului sumele prev la art. 278 ^1 din OUG 34/2006 - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sect I, cap VII, din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna exec: 10% din val. fara TVA a primului ctr. subsecvent. Gar. de buna exec. ptr. fiecare ctr. subsecvent incheiat ulterior va fi de 10% din val. fara TVA a acestuia.In cazul ofertantilor din categ. IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna exec. se constituie in procent de 5 % din val. fara TVA a primului ctr. subsecvent. Gar. de buna exec. pentru fiecare ctr. subsecvent incheiat ulterior va fi de 5 % din val. fara TVA a acestuia. Eliberarea gar. de buna exec.: se va face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a oblig. asumate prin ctr., conform art. 92 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006.Modul de constituire a gar. de buna exec.: se face printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de catre o soc. bancara sau o soc. De asigurari, care devine anexa la contr. Subsecvent
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, conform art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta espective de calificare consta in completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea cu referire la cele mentionate mai sus si prezentata in Formularul nr. 1 din Sectiunea ? Modele de formulare?Pentru persoane juridice straine: a.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de la punctul a)(Declaratiile cu privire la art. 180 si art. 181) pot fi scanate in original.?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii : - a intrat in faliment , ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectieCerinta obligatorie de calificare consta in prezentarea documentului mentionat mai jos : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?completata in conformitate cu formularul nr. 2 din Sectiunea ? Modele deformulare?Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantilor din procedura aplicata pentruatribuirea, contractului.Pentru persoane juridice straine: b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul b de mai sus trebuie sa fie prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul certficata prin semnatura si stampila. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor-Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul statului si catre bugetul local ( din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).-In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pt. atribuirea contractuluiPentru persoane juridice straine: c. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentelor li se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul c de mai sus trebuie sa arate situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata( amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respecta conditiile impuse la acordarea inlesnirilorCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatapt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante), conf.Ordin ANRMAP nr.314/12 10 2010-completat in conformitate cu formular nr.3, din Sectiunea ? Modele de formulare?Cerinta nr.5-Declaratie de proprie raspundere(- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante) privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006- completat in conformitate cu formular nr.6, din Sectiunea ? Modele de formulare.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire : Sintean Gheorghe Cosmin ? Primar aproba procedura , Bucur Romi Eugen ? Presedinte comisie, Membrii : Stefan Laura, Popa Otilia, Gaudi Nicolae, Sabou Zanfira, Membrii supleanti : Dediu Grigore, Calmagean Erich Ioan, Expert Cooptat : Zima Andrei ; Consilieri locali : Ciocoiu Nicolai Catalin, Despotovici Mariana, Brian Florentin, Kaszta Arpi, Mixich Dan Ioan, Morariu Adrian Gheorghe, Ehitoi Vasile, Rus Constantin , Sarbu Doru Dumitru, Velicu Petre, Petrica Florentina , Vizitiu Gelu Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .In etapa evaluarii ofertelor, operatorul/operatorii economici clasati pe primul loc, trebuie sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in situatia in care nu a fost depus in una din aceste forme- Pt. persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -documentul se va prezenta anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara -se vor prezenta datele deindentificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune saual carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantulva face dovada ca dispune personal suficientde paza atestati de catreInspectoratele Politiei Judetene. 1. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru caen-ul ce face obiectul contractului, 2. Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru caen-ul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN FORMAT ELECTRONIC DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2012 21:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer