Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza in orasul Isaccea , jud. Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 326379
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ISACCEA (PRIMARIA ISACCEA , JUD. TULCEA)
Numar invitatie: 326379/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de paza in orasul Isaccea , jud. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ISACCEA (PRIMARIA ISACCEA , JUD. TULCEA)Cod fiscal: 3721907, Adresa: str. 1 Decembrie , nr 1, Isaccea, Telefon: 0240540112, Fax: 0240540716
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie , nr 1, Isaccea, Romania, cod postal: 825200, telefon: +04 240506600, fax: +04 240540716, persoana de contact: VALENTIN GHERGHINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Isaccea , jud Tulcea , str. 1 Decembrie , nr 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza in orasul Isaccea , jud. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de servicii de paza la obiectivele de interes local
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 72 TREZ 6415059XXX004773 Trezoreria TULCEA, sau depunere de cash la casieria unitatii. Scrisoarea de garantie va fi acceptata numai in original (nu copii sau fotocopii). Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta . Cuantumul garantiei de participare este de 1.999 lei . Garantia de participare trebuie sa fie valabila minim 60 de zile incapand cu data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie solicitata este de: 5% din valoarea contractului de servicii si se constituie in conformitate cu prevederile legale ( O.U.G. 34/2006 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: completare FORMULAR 1, Sectiunea IV In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2. FORMULAR 2 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG 34/2006 . Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: CURCA JENICA , RUSOVICI ANGELA , GHERGHINA VALENTIN , MARIN MIHAI , DRAJGU VIOREL 3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local la data de 25 aprilie 2012. Documentul va fi prezentat scanat si va fi valabil la data deschiderii ofertelor. 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, la data de 25 aprilie 2012 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (document in original sau copie legalizata); din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Autorizatie de functionare/alte echivalente Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane ? valabil la data deschiderii ofertelor, conform art. 20, alin. 2 din Legea nr. 333/2003 (modificata si completata) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor Avizul inspectoratul de politie judetean, conform art 20, alin. 9 din Legea nr. 333/2003 (modificata si completata) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani ?, Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale si pentru a nu exista riscul neindeplinirii contactului din cauza lipsei de experienta a contractantului se solicita ca cerinta minima ?Prezentarea unui contract in valoare de minim 199.920 lei, Recomandaridin partea unor clienti/beneficiari privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru serviciile similare prestate in ultimii trei ani ., Ofertantul va face dovada ca are implementate si mentine sistemele de management al calitatii, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008 si al sanatatii si securitatiiocupationale, conform conditiilor din standardul OHSAS 18001:2007
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate scoate direct de pe portalul SEAP sau se poate transmite prin e-mail in urma unei solicitari inregistrate pe adresa autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer