Achizitie publica - Servicii de paza in orasul Isaccea , jud. Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 326379
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326379/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de paza in orasul Isaccea , jud. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ISACCEA (PRIMARIA ISACCEA , JUD. TULCEA)Cod fiscal: 3721907, Adresa: str. 1 Decembrie , nr 1, Isaccea, Telefon: 0240540112, Fax: 0240540716
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie , nr 1, Isaccea, Romania, cod postal: 825200, telefon: +04 240506600, fax: +04 240540716, persoana de contact: VALENTIN GHERGHINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Isaccea , jud Tulcea , str. 1 Decembrie , nr 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza in orasul Isaccea , jud. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de servicii de paza la obiectivele de interes local
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 72 TREZ 6415059XXX004773 Trezoreria TULCEA, sau depunere de cash la casieria unitatii. Scrisoarea de garantie va fi acceptata numai in original (nu copii sau fotocopii). Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta . Cuantumul garantiei de participare este de 1.999 lei . Garantia de participare trebuie sa fie valabila minim 60 de zile incapand cu data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie solicitata este de: 5% din valoarea contractului de servicii si se constituie in conformitate cu prevederile legale ( O.U.G. 34/2006 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani ?, Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale si pentru a nu exista riscul neindeplinirii contactului din cauza lipsei de experienta a contractantului se solicita ca cerinta minima ?Prezentarea unui contract in valoare de minim 199.920 lei, Recomandaridin partea unor clienti/beneficiari privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru serviciile similare prestate in ultimii trei ani ., Ofertantul va face dovada ca are implementate si mentine sistemele de management al calitatii, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008 si al sanatatii si securitatiiocupationale, conform conditiilor din standardul OHSAS 18001:2007
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate scoate direct de pe portalul SEAP sau se poate transmite prin e-mail in urma unei solicitari inregistrate pe adresa autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 11:09