Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza in orasul Sarmasu si localitatile componente


Detaliu pentru invitatia numarul 343086
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI SARMASU
Numar invitatie: 343086/25.02.2013
Denumire contract: Servicii de paza in orasul Sarmasu si localitatile componente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI SARMASUCod fiscal: 6405259, Adresa: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Telefon: 0265 421855, Fax: 0265 421018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Romania, cod postal: 547515, telefon: +40 265421855, fax: +40 265421018, persoana de contact: MARIA TATAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului SarmasuLoc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza in orasul Sarmasu si localitatile componente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de paza, cu agenti de paza, conform Planului de paza si care vor asigura paza obiectivelor, a bunurilor, precum si a persoanelor.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 8709 lei 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei 3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Orasului Sarmasu b)prin virament bancar in contul: Orasul Sarmasu, RO63TREZ4805006XXX001174, Trezoreria Ludus c)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante? care poate fi confirmat in momentul deschiderii ofertelor d)Numerar, la casieria Orasului Sarmasu 4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr. 20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, adica suma de 4.374.19 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se constituie cf prevederilor art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ing. Mocean Ioan ? primar- Nasalean Violeta-Simona - Contabil sef-Sarac Gelu-Florin - secretar al orasului Sarmasu- Sallai Imre ? viceprimar al orasului Sarmasu;
- Tatar Maria ? consilier superior in cadrul Serviciului Buget-Finante si Resurse Umane;
- Tornea Erzsebet Andrea ? Sef birou juridic, relatii cu publicul, patrimoniu si achizitii- Salagean Traian Sef birou cadastru, fond funciar, fonduri europene si administrativ- Kelemen Ioan Alexandru ? ispector asistent in cadrul Compartimentului Sistematizare amenajarea teritoriului;
- Preda Corina Elena Claudia, inspector asistent in cadrul Compartimentului Protectie Civila;
- Barsan Susana ? referent superior in cadrul Serviciului Buget- Finante si Resurse Umane;
- Fulop Catalina- consilier superior in cadrul Serviciului Buget- Finante si Resurse Umane;Cerinta nr.4 -Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Certificatul trebuie sa fie emis emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico ? financiara: Copie dupa bilant contabil anul 2012Cerinta nr. 2 Informatii privind situatia economico ? financiara: Informatii generale - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 145.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3aniExperienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a minimun contract cu o valoare minima de 435.000 lei. Valoarea minima trebuie sa rezulte prin insumarea valorii contractelor prezentate ca experienta similar Acesta trebuie sa fie insotita de: - Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului; Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer