Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza INFLPR-ISS


Detaliu pentru invitatia numarul 340151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE STIINTE SPATIALE
Numar invitatie: 340151/27.11.2012
Denumire contract: Servicii de paza INFLPR-ISS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE STIINTE SPATIALECod fiscal: 11437281, Adresa: Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Telefon: 0214574344, Fax: 0214574344
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 0214574471, fax: +40 0214575840, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INFLPR-Institutul de Stiinte Spatiale , Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 0214574471, fax: +40 0214575840
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza INFLPR-ISS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionareaservicii depaza la obiectivul Pavilionul Administrativ al INFLPR- Institutul de Stiinte Spatiale , situat in Str.Atomistilor , nr.409, Magurele, jud Ilfov .Serviciile de paza necesita: - 1post de paza permanent- program 24 ore/zi, inclusiv sambata, duminica si zilele de sarbatoare(24 de ore din 24 , asigurat in minim 3 schimburi.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei. Garantia pentru participare se va constitui pentru suma mentionata, sub forma Scrisorii de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania saude catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1. In cazul in care se opteaza pentru forma de scrisoare de garantie bancara aceasta va fi intocmita conform Formularul 7 - Scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original.Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. In cazul in care se opteaza pentru forma de constituire prin virament bancar aceasta va fi un ordin de plata in contul: RO82BPOS70906204042RON01 deschis la BANC POST - Ag. Magurele.- Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.3) - In cazul emiterii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 30lei din garantia de participare , cum se prevede la art.278'1 alin (1), lit (b) din OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinte obligatorii: 1) Declaratie privind eligibilitatea . Completare siprezentare Formular 1 din sectiunea III Formulare, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 .2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Completare si prezentare Formular 2 din sectiunea III Formulare, privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, actualizata.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Informatii generale - Completare si prezentare Formular 3 din sectiunea Formulare, Informatii generale referitoare la identitate si inregistrare.4)Declaratie privind participarea cu oferta independenta- Completare si prezentare Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?conf.Ordin ANRMAP- nr. .314/20105) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantii vor prezenta Formularul S , conform modelului din sectiunea modele de formulare.-Personalul autoritatii contractante , cu functii de decizie si atributii in organizarea si, derularea si finalizarea procedurii este urmatorul: Dr.Sorin Ion Zgura, Ec.Alexandru Popescu, ing.Adrian Raicu.6) Certificat de atestare fiscala, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate)echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 , modificata si completata.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele fizice/juridice romane: Cerinte obligatorii: 1)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor ?original sau copie legalizata (valabil la data depunerii ofertei) din care rezulta: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.2)Ofertantulvaprezentalicenta pentru desfasurarea activitatilor de paza , eliberata de IGP Bucuresti , conf.Legii 333/2003in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.3)Documente edificatoarecare dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul esterezident?original(traducereinlimbaromanasi legalizat)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara.Seva cere prezentarea fisei de informatii generale ?Bilantul contabil din anii precedenti vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009;31.12.2010; 31.12.2011., Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) - eliberat de DGFP, si certificat privind plata impozitelor locale (datorii la bugetele locale) - eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local sau la bugetul general consolidat;Forma de prezentare: original sau copie lizibila, semnata si stampilata de catre ofertant, care sa contina mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, acesta/acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului in cauza., Prezentare Formular nr.3Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica : Declaratie insotita de Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani , continand valori , perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de servicii similare.Prezentare Formular nr.5Se vor prezenta in sustinerea indeplinirii acestei cerinte copii ale contractelor propuse ca experienta similara (minim o recomandare).Fiecare contract de servicii va fi insotit de recomandari din partea beneficiarului acestuia, semnate si stampilate, privind indeplinirea obligatiilor contractuale dintre parti., Acceptarea conditiilor contractualePrezentare Formular Nr.6 ? Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer