Achizitie publica - Servicii de paza INFLPR-ISS
Detaliu pentru invitatia numarul 340151
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340151/27.11.2012
Denumire contract: Servicii de paza INFLPR-ISS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE STIINTE SPATIALECod fiscal: 11437281, Adresa: Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Telefon: 0214574344, Fax: 0214574344
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 0214574471, fax: +40 0214575840, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INFLPR-Institutul de Stiinte Spatiale , Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 0214574471, fax: +40 0214575840
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza INFLPR-ISS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionareaservicii depaza la obiectivul Pavilionul Administrativ al INFLPR- Institutul de Stiinte Spatiale , situat in Str.Atomistilor , nr.409, Magurele, jud Ilfov .Serviciile de paza necesita: - 1post de paza permanent- program 24 ore/zi, inclusiv sambata, duminica si zilele de sarbatoare(24 de ore din 24 , asigurat in minim 3 schimburi.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei. Garantia pentru participare se va constitui pentru suma mentionata, sub forma Scrisorii de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania saude catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1. In cazul in care se opteaza pentru forma de scrisoare de garantie bancara aceasta va fi intocmita conform Formularul 7 - Scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original.Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. In cazul in care se opteaza pentru forma de constituire prin virament bancar aceasta va fi un ordin de plata in contul: RO82BPOS70906204042RON01 deschis la BANC POST - Ag. Magurele.- Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.3) - In cazul emiterii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 30lei din garantia de participare , cum se prevede la art.278'1 alin (1), lit (b) din OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara.Seva cere prezentarea fisei de informatii generale ?Bilantul contabil din anii precedenti vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009;31.12.2010; 31.12.2011., Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) - eliberat de DGFP, si certificat privind plata impozitelor locale (datorii la bugetele locale) - eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local sau la bugetul general consolidat;Forma de prezentare: original sau copie lizibila, semnata si stampilata de catre ofertant, care sa contina mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, acesta/acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului in cauza., Prezentare Formular nr.3Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica : Declaratie insotita de Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani , continand valori , perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de servicii similare.Prezentare Formular nr.5Se vor prezenta in sustinerea indeplinirii acestei cerinte copii ale contractelor propuse ca experienta similara (minim o recomandare).Fiecare contract de servicii va fi insotit de recomandari din partea beneficiarului acestuia, semnate si stampilate, privind indeplinirea obligatiilor contractuale dintre parti., Acceptarea conditiilor contractualePrezentare Formular Nr.6 ? Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 16:39