Achizitie publica - Servicii de paza, insotire transport valori, monitorizare sisteme antiefractie si incendiu
Detaliu pentru invitatia numarul 309293
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Cod de identificare fiscala: RO 361218
Adresa: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti
Telefon: 0372.148.000
Fax: 021.312.62.03/021.310.81.32
Denumire invitatie: Servicii de paza, insotire transport valori, monitorizare sisteme antiefractie si incendiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serviciile de paza, transport valori, monitorizare, interventie, asistenta tehnica si service a sistemelor antiefractie si incendiu la caseriile RADET.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.09.2011 08:51)
Data publicarii: 10.08.2011 17:05
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 08:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 74, Serviciul Achizitii Publice RADET, persoana responsabila Ing. Vasile Burlacu.
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cavafii Vechi nr. 15, etaj 7, camera 72, sector 3, Serviciul Achizitii Publice RADET.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 414, 935.82 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind neincadrarea in prevederire art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006-certificate care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor, -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; Respectivele acte se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al operatorului economic.-CUI emis de Oficiul National al Registrului Comertului.-bilantul contabil la data de 31.12.2010.-lista pincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari;
-ca dovada a experientei similare, se solicita ca ofertantul sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani, de servicii similare in valoare de 400.000 lei/94.683, 52 euro
Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt.Garantia de participare: 8.000 lei/1.893, 67 euro
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare