Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza la Complexul Sportiv National Snagov


Detaliu pentru invitatia numarul 330059
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Complexul Sportiv National Snagov
Numar invitatie: 330059/21.06.2012
Denumire contract: Servicii de paza la Complexul Sportiv National Snagov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Sportiv National SnagovCod fiscal: 4754880, Adresa: Comuna Gruiu , Sat Silistea Snagovului , Jud Ilfov, Silistea Snagovului, Telefon: 0213522347, Fax: 0213522349
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza la Complexul Sportiv National Snagov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de paza 24ore/zi, 2 posturi: unul exterior fix, la intrarea in unitate si unul exterior mobil, in incinta unitatii.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata a contractului, respectiv 1370 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile. Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor mentionate in art. 86 din H.G. 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si la caseria autoritatii contractante, de luni pana vineri, intre orele 9-15. In cazul in care s-a optat pentru constituirea garantiei prin ordin de plata, contul este RO26TREZ4225009XXX000339 deschis la Trezoreria Buftea.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006. In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;
-declaratie pe propia raspundere ca nu se afla in una dintre situatiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/ 2006;
-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34/2006, factori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Baias Costel, Alexe Adela, Cochela Cristian, Nistor Adriana, Riedll Ferent, Grigore Ion.-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta ;
- certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
-certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 - certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoareobiectului achizitiei publice , valabil la data deschiderii ofertelor;
- Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(original si copie legalizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Licenta si avizele de functionare eliberate de Inspectoratul General al Politiei Romane., Declaratie privind lista principalelor contracte de servicii de paza efectuate in ultimii 3 ani, Lista cuprinzand personalul de specialitate desemnat pentru a indeplini contractul de achizitie publica, Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii certificate ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In cadrul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer