Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie 24h/24h si servicii medicale de urgenta la Cresa Titan IV


Detaliu pentru invitatia numarul 348151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CRESA TITAN IV
Numar invitatie: 348151/06.06.2013
Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare, interventie 24h/24h si servicii medicale de urgenta la Cresa Titan IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCRESA TITAN IVCod fiscal: 14082914, Adresa: Str. Al Lunca Bradului Nr 1A, Bucuresti, Telefon: 3403364, Fax: 3403364
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Al Lunca Bradului Nr 1A, Bucuresti, Romania, cod postal: 031803, telefon: +40 213403364, fax: +40 213403364, persoana de contact: Leana David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Al Lunca Bradului Nr 1A, Bucuresti, Romania, cod postal: 031803, telefon: +40 213403364, fax: +40 213403364, persoana de contact: Leana David
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cresa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare, interventie 24h/24h si servicii medicale de urgenta la Cresa Titan IV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza, monitorizare, interventie 24h/24h si servicii medicale de urgenta la Cresa Titan IVOptiuni: aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 336.96 - 124, 469.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 1.500, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabila a ofertei (90 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: 500614082914 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 753, 37 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, impreuna cu oferta inainte de data si ora limita de depunere a ofertei. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de depunere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completata in conformitate cu formularul nr.10 . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- cazier judiciar- cazier fiscal- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -formularului nr.10 A.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Factori de decizie: DAVID LEANA, MOSTENESCU GEORGETA, CONSTANTINESCU GEORGETA, BUCUR FLORINA, COCOS GEORGIANAPentru persoane juridice/fizice romane: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul/original/copie legalizata.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul/original/copie legalizata..Pentru persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Art. 182. - (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala arespectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in co nformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (in copie stampilata si scris conform cu originalul/original / copie legalizata/), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.-licenta de functionare eliberata de IGPR (in copie stampilata si scris conform cu originalul/original / copie legalizata/), .- Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- (in copie stampilata si scris conform cu originalul/original / copie legalizata/), - Avizul de functionare al dispeceratului ? (in copie stampilata si scris conform cu originalul/original / copie legalizata/), Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire catre ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la notariat.- Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Art. 183. - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilitPentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale - formularul nr. 11 , cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani ., Declaratie privind cifra medie de afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (cel putin egala cu 150.000, 00 lei fara TVA, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2010, 2011si2012 vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea, in copie stampilata si scris conform cu originalul.*** In situatia in care operatorul economic si-a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea ultimilor 3 ani financiari incheiati , respective: 2012, 2011, 2010Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in copie stampilata si scris conform cu originalul., Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, acontractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Art. 184. - (1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica sa faca dovada situatiei sale economice si financiare.(2) In cazul in care autoritatea contractanta solicita demonstrarea situatiei economice si financiare, atunci aceasta are obligatia de a indica in documentatia de atribuire si informatiile pe care operatorii economici urmeaza sa le prezinte in acest scop.Art. 185. - (1) Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a) declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea risculuiprofesional;b) bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;c) declaratii privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.(2) In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentareaaltor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 aniPentru atribuirea contractului, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita pentruprestator, urmatoarele: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, formularul nr.15 continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani, respectiv se vor calcula pana la data depunerii ofertelor) a 1 contract de servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a carui valoare totala sa fie de 75.000, 00 LEI fara TVA.Se va completa formularul atasat si se va anexa copie de pe contract recomandare/ certificat constatator, proces verbal de receptie a serviciului.Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul;sau- Proces verbal de receptie la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), in copie stampilata si scris conform cu originalul;sau- Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de AutoritateaContractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, in copie stampilata si scris conform cu originalul., - Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista, formularul nr. 30., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, formularul nr.14- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, formularul nr.17Declaratia va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional pentru persoanele care executa activitati de paza.Pentru celelalte persoane prezentate se vor anexa, in original, semnate si datate, CV- urile si declaratiile de disponibilitate.6Cerinte minime obligatorii : - 6 agenti de paza (atestati) pentru asigurarea serviciilor de paza 24h/24h ;
- 2 sefi de tura pentru verificarea serviciilor de paza si controlul agentilor ;
- 2 medici specializare in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
- 2 asistenti de medicina generala specializati in asistenta medicala de urgenta si ambulatorie ;
- 2 ambulantieri, soferi profesionisti avand cursul BasicLifeSuport si certificat de ambulantier, - O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, formularul nr.13.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere/orice alt document doveditoare) de echipamentele
tehnice, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea
contractului de servicii .
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin
contracte/ conventii de inchiriere) de echipamentele tehnice, mijloacele de transport, alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de servicii si anume:
Lista minima a tipurilor de dotari tehnice:
- Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conform Legii Nr. 333/2003
- Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat propriu care trebuie sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conformitate cu prevederile Legii Nr. 333/2003 si HG 1010/2004
- Mijloace de interventie:
Masini de interventie rapida care sa corespunda normelor in vigoare - conform
necesitatilor caietului de sarcini;
Ambulante dotate corespunzator- conform necesitatilor caietului de sarcini;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2008;
- 3 ATV-uri, nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005;
- 2 caini utilitari ? aviz chinologic, Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nota:
Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchi rierea sau alte
forme de punere la dispozitie) echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are,
eventual, intentia sa o subcontracteze.
Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului
de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere
ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Se solicita completarea formularul nr.18 lista cu subcontractantii si specializarea acestora sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?., Informatii privind asocierea: In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului.In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului., Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 186. - (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fisustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara aunei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Art. 190. - (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinereatehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, in copie conform cu originalul, emis de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Prezentarea certificatului ISO 14000 sau alt certificat echivalent, in copie conform cu originalul, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant. In cazul asocierii certificatele se vor prezenta de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer