Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrarea Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti?.


Detaliu pentru invitatia numarul 337710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 337710/17.10.2012
Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrarea Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrarea Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrarea Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti?.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 11.145, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabila a ofertei (60 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 4.337, 27 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia. Garantia de participare se va depune in SEAP sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG, si la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de depunere a ofertei. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de depunere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Declaratii privind situatia personala a operatorului economic, - "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, (evitareaconflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii Contractante: - Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii Contractante: Robert Sorin Negoita, Olga Cojocaru, Avramescu Camelia, Alina Socobeanu, Coralia Filip, Nicoleta Placinte, Stan Raluca, Razvan Parvu, Emilia Carabulea, Olimpia Stanca, Consilieri locali: TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, NI?U MIHAI, COJOCARIU ALEXANDRU-DAN, POPA SIMONA-MARIANA, TUDORACHE LIVIA, ARDELEANU MIRCEA, VOICU ION VALENTIN, NICOLESCU ADRIAN IONUT, MARINEATA MARCEL, OPREA DANIEL CRISTIAN, FLEANCU FLORIN, HORCEA C-TIN TIBERIU, LUNGU VASILE, LOZINSCHI ADRIAN, TUDOR ELENA, DRAGNE ILEANA-DANIELA, PETRESCU ELENA, PANAIT RADU ALIN, TARTACUTA ION VICTOR, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, MUNTEANU ION, NITA ALINA VALENTINA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, VOINEA INOCENTIU IOAN, CIRCA HONORIUS EDWARD ADRIAN, ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN, RAILEANU ALEXANDRU, MITRAN VICTOR, MARINESCU IONELA- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Fiecare document se va depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Fiecare document se va depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei- obiect principal de activitate codul CAEN 8010.Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat.Licenta de functionare a ofertantului, eliberata de catre ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Avizul favorabil al IGPR de functionare dispecerat de monitorizare obiective, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizatOfertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.Fiecare document se va depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 1.100.000, 00 lei, reprezentand 243.535, 24 euro, (la cursul B.N.R. valabil in data de 27.09.2012, 1EURO=4, 5168 lei). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, Bilantul contabil la 31/12/2011, vizat si inregistrat de organele competente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. Se poate depune in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale, Lista cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani. Serviciile furnizate trebuie sa aiba caracter asemanator contractului pentru care se aplica prezenta procedura. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., - Experienta similara in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a cel putin un contract de natura similara, maxim trei contracte de natura similara cu o valoare totala de 550.000, 00 LEI faraTVA, reprezentand 121.767, 62 Euro, la cursul BNR din data de 27.09.2012, 1 Euro = 4, 5168 LEISe va prezenta cel putin o recomandare pentru unul din contractele prezentate la experienta similara. Se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii., Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: 150 agenti paza (atestat), 50 agenti interventie (atestat).Pentru persoanele agenti paza si agenti interventie - indeplinirea cerintei va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional Pentru persoanele mentionate pentru indeplinirea contractului se vor prezenta contract individual de munca/contract de colaborare/angajamente de participare., Declaratie privind dotarile tehnice solicitate prin caietul de sarcini: un dispecerat cu o dotare minima: 1 linie fax functionala?contract in vigoare cu furnizorul de servicii de telefonie fixa; adresa email?pt primire reclamatii/sesizari/sugestii; statii radio emisie/receptie pe fiecare post de paza fix, precum si la dispecerat?contract cu furnizorul de servicii radio (emisie/receptie) cu acoperire, cel putin, pe raza sector 3; Personalul de paza si interventie-dotare: uniforma tip, adecvata sezonului; baston din cauciuc sau tomfa; spray iritant-lacrimogen de mica capacitate, de maximum 100 ml; mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna); dispozitiv individual de iluminat de tip ?hands free?; mijloace de comunicare ? telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari);detector de metale la solicitare. Mijloace auto de interventie nu mai vechi de anul 2007- 50 bucati (auto, moto, atv, etc), Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea formularului atasat - lista cu subcontractantii si specializarea acestora sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?. Ofertantul va completa: Lista cuprinzand subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare. In lista vor fi inclusi toti suubcontractantii. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), Standarde de protectia mediului (Certificat valabil ISO 14001/2004 sau alt certificat echivalent., Planul calitatii (domeniul de aplicare, documentele sistemului calitatii, asigurarea cu echipamente si personal, fluxul tehnologic de prestare a serviciilor, receptia si verificarea serviciilor) Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata. Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001/2004 sau alt certificat echivalent, emise de organisme nationale sau internationale acreditate. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Autoritatea contractanta se raporteaza la: standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer