Achizitie publica - Servicii de paza, monitorizare si interventie
Detaliu pentru invitatia numarul 321779
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321779/12.03.2012
Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare si interventie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIORANICod fiscal: 2845648, Adresa: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Telefon: 0244462025, Fax: 0244462025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Romania, cod postal: 107160, telefon: +40 0244462025, fax: +40 0244462025, persoana de contact: MARIN VOICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Romania, cod postal: 107160, telefon: +40 0244462025, fax: +40 0244462025, persoana de contact: MARIN VOICU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare si interventie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza, monitorizare si interventie in comuna Ciorani
II.1.6) CPV: 79711000-1 - Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - original;Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Garantie de participare este de1100lei (=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006). Garantia de participare se poate constitui prinprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru cererea de oferte Servicii de paza, monitorizare si interventie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieda X nu ?Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituieretineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale; contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: (Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.)Declaratii privind eligibilitateaCerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A - cerinta minimaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele mentionate anterior, reglementata prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a);c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - e)..Se vor prezenta urmatoarele documente in original sau copie legalizata: -Cazier fiscal-Cazier judiciarDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu FormularulB;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.FormularulB va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original , si3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine in traducere legalizata, sau5In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si 3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie Timisoara se regaseste in anexa formularului.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formularul 20 Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: (Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Toate documentele prezentate sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.)Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii , nu mai vechi de 30 de zile .Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii privind capacitatea economica si financiaraBilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii privind capacitatea tehnica: solicitatInformatii privind asociatii/ subcontractantii: solicitatExperienta similara: solicitat Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008Standarde de protectie a muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 07:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 11:20