Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza, monitorizare si interventie la obiectivele MCDR


Detaliu pentru invitatia numarul 343077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL CIVILIZATIEI DACICE SI ROMANE
Numar invitatie: 343077/25.02.2013
Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare si interventie la obiectivele MCDR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL CIVILIZATIEI DACICE SI ROMANECod fiscal: RO 4521460, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE, NR.39, Deva, Telefon: 0254-216750, Fax: 0254-212200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.39, Deva, Romania, cod postal: 330005, telefon: +40 254216750, fax: +40 254212200, persoana de contact: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.39
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza, monitorizare si interventie la obiectivele MCDR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii paza, monitorizare, interventie ? pentru unitatile arondate Muzeului Civilizatiei Dacice si Romane.Optiuni: Aplicarea prev. art. 6 din H.G. nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 500 - 433, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 6.030 lei, respectiv 3.015 lei pt.IMM; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO54TREZ3665010XXX000153 Trez Deva sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 15), c) in numerar la casieria MCDR. In conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 3.015 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 - Se va prezenta Declaratie privind eligibilitatea- formular 1.In cazul unui tert sustinator sau a unei asocieri, fiecare asociat sau tert sustinator va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 -Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006- formular 2;In cazul unui tert sustinator sau a unei asocieri, fiecare asociat sau tert sustinator va prezenta documentul mentionatCerinta nr. 3Certificatul de de participare la achizitie cu oferta independenta- Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere - formular 3 in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.Cerinta nr. 4Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -formular 4;Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor1. Persoanele juridice romane vor prezenta : - certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata -in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.- certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata -in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.( In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente ).2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificari si completari ulterioare.Certificatele mentionate la punctele 1) si 2) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul insotite de traducerea autorizata sau legalizata in limba romana.Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr.6Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69 ^1 OUG 34/2006- Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- formular 5In cazul unui tert sustinator sau a unei asocieri, fiecare asociat sau tert sustinator va prezenta documentul mentionat, de asemenea si de catre subcontractant.Ofertele vor fi examinate de comisia de evaluare.Persoanele cu drept de decizie: Liliana Tolas - ManagerMura Adina ? contabil sefPapp Viorel -sef birouDan Nela - referentBocse Viorelino Sorin-referent de specialitateIacob Paul Laurentiu-referent de specialitate Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane- prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu serviciile ce fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Castigatorului i se va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine-prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca, agentul economic este autorizat sa desfasoare serviciile de paza, monitorizare si interventie supuse achizitiei, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana sau legalizateCerinta nr. 2Prezentarea in copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? a licentei de functionare pentru paza bunurilor eliberata de Ministerul Internelor si Reformei Administrative, prin Inspectoratul General al Politiei Romane, aflata in perioada de valabilitate la data deschiderii.Cerinta nr. 3Prezentarea in copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? a licentei pentru proiectarea , instalarea si intretinerea sistemelor de alarma conf. Legii 333 / 2003, aflata in perioada de valabilitate la data deschiderii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali (2010, 2011 si 2012)sa fie de minim600.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara-se va nominaliza in lista cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de paza, cu o valoare de cel putin300 000 lei fara TVA insotit de recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul obiectului contractului, Informatii privindefectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiCerinta minima obligatorie: persoana responsabila pentru indeplinirea contractului de servicii (seful de obiectiv) sa detina un atestat in domeniul managementului in securitate., Informatii privind conducatorul societatii specializate de paza si protectie si pentru directorul sucursalei (punctului de lucru), conform art. 18 din HG 1010/2004, Informatii privind personalul de specialitate care va presta serviciilede paza , monitorizare si interventie la obiective, Informatii privind dotarea societatii cu echipament si tehnica specifica pe care ofertantul se angajazeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind functionarea Dispeceratului zonal de monitorizare obiective, Informatiicare sa ateste ca punctul de lucru de pe raza judetului Hunedoara este avizat si dotatpentru paza cu arme utilitare letale, Informatii despre asigurareain caz de eveniment.Valoare minima :200 000 lei, Informatii privind subcontractantii Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent - pentru servicii de paza si protectie, valabil la data deschiderii ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Dotari tehnice
30
Descriere: - se acorda de catre comisia de evaluare pe baza aprecierii obiectiveefectuate de membrii acesteia, apreciere care trebuie sa se raporteze la prevederilecaietului de sarcini .
3. Timpul de interventie al echipei mobile in caz de urgente-exprimat in minute
20
Descriere: - Pentru cotarea acestui factor de evaluare ofertantii vor prezenta intr-un tabel, in propunerea tehnica, valoarea timpilor de interventie la fiecare obiectiv/unitate (pe timp de zi si pe timp de noapte) prevazut in caietul de sarcini. Tabelul va fi insotit de fundamentarea fiecarui timp din tabel prin precizarea locului de stationare a echipei de interventie, lungimea traseului de parcurs pana la obiectiv. Se va evalua media timpilorde interventie pe timp de zi , declarati pentru fiecare obiectiv
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer