Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA, MONITORIZARE SI INTERVENTIE LA OBIECTIVUL STRAND VEDEA


Detaliu pentru invitatia numarul 321809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Numar invitatie: 321809/12.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE PAZA, MONITORIZARE SI INTERVENTIE LA OBIECTIVUL STRAND VEDEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIACod fiscal: 13924437, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Telefon: 0247/306023, Fax: 0247/318121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 247306023, fax: +40 247318121, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciu public local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA, MONITORIZARE SI INTERVENTIE LA OBIECTIVUL STRAND VEDEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona minimum 17520 ore de paza, monitorizare si interventie si maximum 20448 ore de paza, monitorizare si interventie pe o perioada de 12 luni, pentru doua posturi (unul fix permanent si unul mobil permanent)24h/24h, in toate zilele lunii.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 808 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.900 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularului nr. 16si se va prezenta in original;4)numerar la casieria ADP Alexandria, chitanta se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea viitorului contract fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;2)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularuluinr. 17;Scrisoare de garantie bancara de buna executiese va prezenta in original si va constitui anexa la contract;3)0, 5 % din valoareafara TVA a contractului la semnarea acestuia, restul de 1, 5 %prinretineri succesive din sume datorete pentru facturi partiale;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind nencadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular nr. 2;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr. 3;
- declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 5Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Tote Marioara; Comisia de evaluare: Stoica Emanoil, Firica Cristian, Florescu Mariana, Vlad Ileana Denis, Piper Sofia.- certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ordin314/2010 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare formular nr. 6;
- certificatul fiscal eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza caruia societatea are sediul social - seprezeintaCertificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- declaratie privind calitatea de participant la procdura - Ofertantul va completa formularul nr. 4. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - se va prezentaCertificatulconstatator emis de oficiul registrului comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data de depunerea ofertelor), din care sa reiasa : -ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei;
- Certificat de inmatriculare ? copie legalizata/copie conform cu originalul;
-licenta de functionare eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romanepentru paza obiectivelor si bunurilor, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare - copie conformcu originalul;
-licenta de functionare pentru societatile specializate in sisteme de alarmare impotriva efractiei, emise de I.G.P.R. - copie conformcu originalul;
- aviz de functionare al dispeceratelor de monitorizare a sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emise de Inspectoratul Judetean de Politie ? copie conformcu originalul;
- persoane juridice / fizicestraine - se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale;
- Bilantul Contabil;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Experienta similara;
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanleor responsabile pentru executia serviciilor;
- Asigurare de raspundere civila; - Sistemul de Management al calitatii ISO 9001;
- Standarde privind securitatea informatiei;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer