Achizitie publica - Servicii de paza obiective si bunuri ? patrulare pe perimetrul exterior al cladirilor de pe Colina
Detaliu pentru invitatia numarul 237283
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Cod de identificare fiscala: RO 4317754
Adresa: Bdul Eroilor nr 29, Brasov
Telefon: 0268 413000 int 101
Fax: 0268 414900
Denumire invitatie: Servicii de paza obiective si bunuri ? patrulare pe perimetrul exterior al cladirilor de pe Colina
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79715000-9 - Servicii de patrulare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de patrulare pe perimetrul exterior al cladirilor de pe Colina Universitatii, corpul V si centrala termica colina si insotire transport valori conform caiet de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.12.2009 13:55
Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, Bdul Eroilor nr.29, cladirea Rectorat. Ofertele se depun la Registratura universitatii.
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, Bdul Eroilor nr.29, cladirea Rectorat, etaj 2, sala 222
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 76, 800 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat constator de la Oficiul Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertei, Certificat de atestare fiscala local si juridic, valabile la data deschiderii ofertei, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Copie Certificat de inregistrare, Cazier fiscal pentru admistratorul firmei, Cazier fiscal al firmei, Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), Copie bilant contabil la data 30.06.2009 vizat si inregistrat, Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, Recomandari din partea beneficiarilor, Lista privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni, Lista cu nominalizarea persoanelor care vor fi implicate direct in indeplinirea contractului, Licenta de functionare IGPR, Licenta de functionare a Dispeceratului de monitorizare,
Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentei invitatii de participare.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Timpul de interventie
10
Descriere: Componenta tehnica