Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza pentru 7 posturi DRAOV Craiova , DJAOV Arges, Dolj, Gorj, Olt, Teleorman, Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 336068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA VAMALA CRAIOVA
Numar invitatie: 336068/24.09.2012
Denumire contract: Servicii de paza pentru7 posturi DRAOV Craiova , DJAOVArges, Dolj, Gorj, Olt, Teleorman, Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA CRAIOVACod fiscal: 4332479, Adresa: CARACAL NR.248, Craiova, Telefon: 0251437070, Fax: 0251437455
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Henry Ford nr. 16, Secretariat, etaj I, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 0251437070, fax: +40 0251437455, persoana de contact: Coleci Lucia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionalapentru Accizesi Operatiuni Vamale Craiova, Craiova, loc. Craiova, str. Henry Ford (1863-1947) nr. 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza pentru7 posturi DRAOV Craiova , DJAOVArges, Dolj, Gorj, Olt, Teleorman, Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza pentru7 posturi DRAOV Craiova , DJAOVArges, Dolj, Gorj, Olt, Teleorman, Valcea
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticiparela cerereade oferta este de 5600 lei.Modul de constituire a garanantieipoate fi prin ordin de plata in contul Directiei Regionale pentru Accize si Operatiuni Vamale Craiova RO 90TREZ2915005XXX000137 deschis la TrezoreriaMun. Craiova, prin lichiditati depuse lacasieria Directiei Regionale pentru Accize si Operatiuni Vamale Craiova , Craiova, str. Henry Ford(1863-1947)nr. 16etj. III, cam. 304 (Casierie), prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Directiei Regionale pentru Accize si Operatiuni Vamale Craiovasaupolita de asigurare. Dovada constituirii garantiei, dupa caz, insotita de Declaratia de incadrare in categoria IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vedere. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zilede la datalimita de primire a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la datasi ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retinegarantia de participare dupa cum urmeaza: -isi retrage oferta in perioada devalabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilitacastigatoare nu constituiegarantia debuna executie in termen de 15 zile de la data semnarii contractului ;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitatea ofertei.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculata conform art. 278/1 din OUG 34 /2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5 %din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii, conform prevederilor HG 925/2006 art. 90
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - formular nr.2-declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau cazier judiciar/certificat echivalent2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - formular nr 3- declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Confirmarea declaratiei se va face prin prezentarea urmatoarelor certificate privind obligatiile de plata: a) -Certificatul fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatii administrativ teritorialede pe raza caruiasocietateaare sediul social. Se prezinta Certificatul fiscaleliberat decompartimentulImpozite siTaxeLocalecare sa atesteca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetullocal , in original sauxerocopie certificata pentru conformitate cu originalulcu semnatura si stampila, certificatce trebuiesa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depune oferta.b)-Certificatde atestare fiscala eliberatde organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale de pe razacaruia societateaare sediul socialprivind plata obligatiilor la bugetul generalconsolidatSeprezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritorialede pe raza caruiasocietatea are sediul socialprivind plataobligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Operatorul economicstrain va prezentadocumente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.3. Declaratie privindcalitatea de participant la procedura - formular nr.4A4. Certificatde participare lalicitatiecu oferta independenta - formular nr.4B5.Declaratie pe propria raspundereprivindneancadrareainprevederileart. 69/1 din OUG 34/2006 - formular 4C 1.Certificatconstatator emis deOficiulRegistrului ComertuluiSe va prezentaCertificatconstatator emis deOficiulRegistrului Comertului , in originalsauxerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila .Ofertantulclasat pe primul loc , inaintede transmiterea comunicarii rezultatului proceduriiva prezenta pentruconformitatedocumentulin original/ copie legalizata, cu corespondentin codul CAENaferentobiectului contractului daca acesta nu a fost prezentat in aceasta forma la datadepunerii ofertelor.Pentru a-si demonstracapacitatea de exercitarea activitatii profesionale, operatorul economicstrain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zileinainte de datadepuneriiofertei.2. Declaratie pe propria raspundere(daca este cazul) ca firma este inscrisain categoriaintreprinderilor mici simijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea346/2004; OUG 34/2006- privindatribuireacontractelorde achizitie publica, a contractelor de concesiunede lucrari publicesi a contractelor de concesiune de servicii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatiigenerale, 2 Bilantulcontabil la data de 30.06.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Licenta de functionareeliberata deIGPR, 2.Lista principalelorcontracte de servicii in ultimii trei ani., 3.Experienta similara, 4. Declaratieprivind efectivul mediu anual din ultimii 3ani ai personalului angajat si al cadrelor de conducere, 5.Declaratie privind partea/ partile dincontract care suntindeplinite de subcontractanti ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer